Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

31 Aralık 2011 Cumartesi

MaGAZin Köşesi - arşiv


"İkinci Steve Jobs Türkiye'den çıkar."
Joe Biden - Türk düşmanı, ABD Başkan yardımcısı
* * *

''Bu evlilikte boşanma nedenlerim çok özel. Kocalık görevini yerine getiremiyor.''
Şahnaz Çakıralp
* * *

"Bugün Dünya'ya teknoloji ihraç eden bir Türkiye var."
Binali Yıldırım
* * *


"Atattürk diktatördü."
Nagehan Alçı
* * *


"Cinayeti Ergenekon'un Trabzon kolu işledi."
Hrant Dink davasının savcısı Hikmet Uslu
* * *


"Türk Silahlı Kuvvetleri'ni çok seviyorum ama demokrasimizi daha çok seviyorum."
Yiğit Bulut
* * *


"Sayın Bakanım.. Muhteşem vizyonunuzla ülkemizin önünü açıyorsunuz. İyi ki varsınız. Sizin için canımızı vermeye hazırız. Allah sizi başımızdan eksik etmesin."
Ajda Pekkan'dan Egemen Bağış'a
* * *


''Eğitimimi yarım bıraktığım için pişman değilim''
Pınar Altuğ
* * *


Adalet Platformu Başkanı Adem Çevik, ''Statükonun Allahı'' dediği iddiasıyla inananlara hakaret ettiği gerekçesiyle CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu hakkında suç duyurusunda bulundu.

* * *

"ABD'de yapılan sosyolojik bir araştırmaya göre ABD'de bekarların evlilere göre 6 yıl daha az yaşadıkları tespit edilmiş. Sigara ortalama insan ömrünü 2,3 yıl, yoksulluk 700gün, alkol 130 gün, kalp 2100 gün öne çekiyor. Uçak kazaları ise ABD'de ortalama insan ömrünü bir gün öne çekiyor. Nükleer santrallerin ortalama ömür kaybı ise sadece 0,03 gün olarak tespit edilmiş."
diyen Taner Yıldız'a, nükleer santralleri güzel ülkemşz yerine ABD'de kurmasını öneriyorum!
* * *
  
''İlke olarak, vatandaşımıza dürüst davranmaya devam edeceğiz."
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'
* * *


"Türkiye'de isteyen istediğini yazar.''
Abdullah Gül (Türkmenistan'a giderken Esenboğa'da, AB ilerleme raporundaki basın özgürlüğü vs ile ilgili bir soruya yanıtı.)
* * *


''Birbirimizi seversek ülke sıçrama yapacak, sorun kalmayacak.'' 
Hayrünisa Gül
* * *


Eğitim yılının ilk dersini veren MEB Nimet Çubukçu, ''Kaybedecek tek bir ferdimiz yok.'' diyerek, değerler eğitiminin herkese hava, su, ekmek kadar gerekli olduğunu anlattı. ''Sevgi - Doğruluk - Dürüstlük - İyilik ve merhamet duyma -Çalışkanlık - İnsan hak ve özgürlüklerine saygı - Eşitliğe ve hukukun üstünlüğüne inanç gibi sayısız değer, ancak demokratik kültürün hakim olduğu toplumda kuru söz olmaktan çıkıp, hayata geçme şansına sahip olur.''
* * *

  • Çocuklarının ahlaklı, sorumluluk sahibi olarak yetişmelerini istiyorlar
  • Dini bakımdan yeterli bilgi sahibi olmalarını, manevi yönlerinin daha güçlü olmasını talep ediyorlar
  • ÖZETLE, aileler çocuklarının cennete gitmesini istiyorlar
Yukarıdaki maddeler nedir diye soracak olursanız, Abdurrahman Dilipak isimli bir gazeteciye göre ailelerin çocuklarını imam hatip okullarına gönderme sebepleri. Hani olur da çoluğunuz çocuğunuz cehenneme giderse, 'cenneti hak etmek için ne yapmamız gerektiğini bilmiyorduk!' demeyesiniz diye paylaşıyorum.
* * *


Devlet Bakanı Aliye Kavaf'ın, Özürlüler Haftası dolayısıyla yayımladığı mesajından: ''Özürlülerin güven içinde ve özgürce sosyal hayata katılmaları, üretken, insan haklarına dayalı onurlu bir yaşam sürmeleri ana hedefimizdir.''
Sanırsınız ki, özürü olmayan vatandaşların tüm bu problemleri çözülmüş, geriye kala kala özürlülerin sadece sadece bu sayılan problemleri kalmış! Aliye Kavaf'a yanlızca bakan olduğu için değil, öncelikle insan olduğu gerekçesiyle, Aralık 2009'da Mecidiyeköy'de özürlüler tarafından düzenlenen eylemde başlarına gelenleri hatırlatmak isterim. O gün eylem yapan özürlü insanlar, özürü olmayan insanlar tarafından ''Sokakta işiniz ne!'' denilerek taciz edildiklerinde ve sloganı 'Halk için Emniyet, Adalet için Hizmet' olan İstanbul Emniyet Müdürlüğü görevlisi olan polisler tarafından da, 'Siz başlattınız' denilerek emniyetleri sağlanmadığında yaptığı açıklamayı hiçbir gazetede göremediğimden, tekrar yayımlanmasını sağlamasını talep ediyorum.Off, kime ne diyorum ben ya?!
* * *


''Lütfen kışlaya, camiye, yargıya siyaset sokmayalım. Bunu biz yapmıyoruz, siz de yapmayın.''
Civanım delikanlı
* * *


Eskinin Kunta Kinte'si civanım delikanlıdan, Roman vatandaşlara: "Bu ülkede hiç kimseye buçuk muamelesi yapılamaz. Hele, benim Roman kardeşlerime buçuk muamelesi yapılmasına, ayrımcılığa bizim tahammülümüz olamaz."
Roman açılımı sırasında Kibariye'den, eskinin Kunta Kinte'si civanım delikanlıya: "Olay adamsın, üstüne tanımam anacım."
* * *


Yasa dışı dinlemelere sert tepki gösteren Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım: 
"Bu iğrençtir. Nefretle lanetliyorum."
* * *


Şarkıcı Gülşen: 'Sevgilim için tesettüre girerim.'
* * *


Asena: "Yurtdışında işlerimi yapıp, paramı kazanıyorum. Ara sıra Türkiye'ye geliyorum. Ramazan için geldim, orucumu da tuttum."
* * *


"Hakarete hakaretle cevap verme yöntemini kullanmayacağız."
Civanım delikanlı
* * *


"Sınavda sıfır alanları eleştirenler, ne dediklerinin farkında değiller."
Hüseyin Çelik (Aslında bu Yüzyılın Ayıbı köşesini hak eden bir tümce. Şahsen çok sinirlendikten, ayıpladıktan sonra çok da komik olduğunu fark ettiğim için MaGAZin köşesine daha çok yakıştırdım.)
* * *


Hüseyin Üzmez: 'Cezaevinde olduğum için genç karım 3 kez intihara kalkıştı. Ne olur beni tahliye edin.'
* * *


Hülya Avşar: 'Bana sanatçı diyorlar. Kızıyorum. Ben sanatçı değilim, idolüm.'
* * *


Şenay Akay: 'Başbakanın imajı başarılı. Ama bence İtalyan kesim gömlek giymeli.'
* * *


Yeşim Salkım (son kocası Hakan Eratik için): 'Hakan çok karizmatik bir erkek. Eğer James Bond karakterini canlandırsaydı hiç de sakil durmazdı.'
* * *


Hadise: 'Yüzümde iki çok büyük leke çıktı. Çok çirkindim ve çok korktum. Doktorun gözlerinin içine bakarak ayın 12'sine kadar bunların geçmesi için yalvardım. Her gün dua ettim ve Allah kabul etti.'
* * *


Şarkıcı Alişan: 'Pakistan Başbakanı Benjamin Button'
Çağla Şıkel: 'Pakistan Başbakanı da Roman.'
* * *


Arzu Balkan (boşandıkları dönemde): 'Tamer (Karadağlı) ikinci çocuk isteyerek beni onurlandırdı.'
* * *


Kaya Çilingiroğlu: 'Feraye beni haketti, bir kere bile evlenecek miyiz? ne olacağız biz! gibi sorular sormadı. Sorsa, hayatta evlenmezdim.'

29 Aralık 2011 Perşembe

2011 nasıl geçti?

Ben kamyon sürdüm, Leonardo da vinci. Egemen Bağış.


Sayın bakanım. Muhteşem vizyonunuzla ülkemizin önünü açıyorsunuz. İyi ki varsınız. Sizin için canımız vermeye hazırız. Allah sizi başımızdan eksik etmesin. Ajda Pekkan.


İlke olarak vatandaşımıza dürüst davranmaya devam edeceğiz. Mehmet Şimşek.


Milletvekili maaşlarına yapılan zam

22 Aralık 2011 Perşembe

Fıransa haddini bil, fena titretiriz

Abilerim, ablalarım. Yazıma sivil başkomutan Abdullah Gül'ün ''Türkiye'de isteyen istediğini yazar.'' özlü sözüyle başlar, cahiliye dönemim hala devam ettiği için bin kez özür dilerim. Çok pişmanım...

* * *

Şu Fransa'nın yaptığına bak arkadaş! Elinin briyoş hamuruyla kalmış tarihimize karışıyor. Haddini bil Fransa. Kimse Türkiye'nin gücünü sınamaya kalkmasın. İsrail'i titrettiğimiz gibi titretitiriz valla.

Bi kere, tarihimizle ilgili gerçekleri çarpıtmak T.C. vatandaşlarının tekelindedir ve yeterlidir. Yok, yetmez diyorsan, aşağıdaki kendi tarihinle ilgili sorulara bir yanıt ver bakalım:

Kendi tarihinde monarşinin devrilip cumhuriyetin kurulmasını sağlayan Fransız Devrimi

19 Aralık 2011 Pazartesi

Çevrecinin daniskası ve devletçi ama...

Abilerim, ablalarım. Yazıma sivil başkomutan Abdullah Gül'ün ''Türkiye'de isteyen istediğini yazar.'' özlü sözüyle başlar, cahiliye dönemim hala devam ettiği için bin kez özür dilerim. 
Çok pişmanım...


* * *


Duydum ki, Amerikan General Electric (GE), ABD'nin en büyük güneş paneli fabrikasını kuruyormuş.


GE, Colorado'da 600 milyon dolar yatırım yaparak yeni bir güneş paneli fabrikası inşa

16 Aralık 2011 Cuma

Bekir Coşkun'dan: CERN

Bekir Coşkun'dan: CERN

CERN’de yaradılışın sırrını çözmek için ilk anti madde deneyleri 2002’de...

İmam Başbakan oldu...

*

2004, atom altı parçacıklar hızlandırıldı...

İlkokul yardımcı kitaplarına, “Oku Ali oku... Ali Yasin oku... Oku Ali Yasin oku...

15 Aralık 2011 Perşembe

Biliyo musun, Osmanlı'da iki cumhuriyet vardı?

Zaman'dan Mustafa Armağan'ın 13 Kasım'daki yazısı var aşağıda. İçinizi kıymadan, derin nefesler alıp vererek, sonuna kadar okuyun. En altta da yazından ben ne anladım onları yazdım. Hadi kolay gele.


Osmanlı'da cumhuriyet vardı, hem de iki tane!

Geçenlerde bir caddede "Cumhuriyet 88 yaşında" afişleri arasından geçerken aklımızın ne kadar güdük bırakıldığını, her ne varsa 1923'ten başlatan sakat anlayışın iç ipliğimize kadar sirayet ettiğini görüp hüzünlendim.

Hem köklü ve iftihar edilecek bir tarihimiz olduğunu söyleyeceğiz, hem de neredeyse "insan"lık katına terfi edişimizi en kaba iplerle Cumhuriyet'e bağlayacağız. İşte bu olmadı beyler!

Olmadı, zira en azından Osmanlı tarihine biraz dikkat ettiğinizde Cumhuriyet

10 Aralık 2011 Cumartesi

İnsan Hakları Bildirisi'nden

30 maddelik ''İnsan Hakları Evrensel Bildirisi'' Birleşmiş Milletler İnsan Hakları Komisyonu tarafından Haziran 1948'de hazırlandı.

10 Aralık 1948'de Paris'te yapılan Birleşmiş Milletler Genel Kurulu oturumunda 6 sosyalist ülke, Suudi Arabistan ve Güney Afrika Birliği'nin dışında kalan ülkeler tarafından  kabul edildi.

Bildirinin imzalandığı 10 Aralık günü

9 Aralık 2011 Cuma

Şike yasası çatlama mı yapıyor?

Abilerim, ablalarım. Yazıma sivil başkomutan Abdullah Gül'ün ''Türkiye'de isteyen istediğini yazar.'' özlü sözüyle başlar, cahiliye dönemim hala devam ettiği için bin kez özür dilerim. Çok pişmanım...

* * *

Yav bi silkelenin de kendinize gelin!

Neymiş efendim, akepe içinde çatlak varmış da, birbirlerine düşmüşler de, Feto 

Öykü blogumu kapatıyorum

Yeni öykü yok mu, diye soranlara toplu yanıt veriyorum :)

Aslında ne zamandır yazacağım, hep unutuyorum. Birkaç farklı kanaldan, kızım sen deli misin tadında yaklaşımlarla beni uyardılar mı desem, uyandırdılar mı desem bilemiyorum. Benim iyi niyetli paylaşımlarım için şu öğüt verildi: Kapını kilitli tut, komşunu hırsız tutma!

Alt yazıda, memleketteki intihal ne boyutlara geldi senin haberin var mı?, diyor.

Ben de uyaranlara hak verdim. Kimse emeğinin karşılığını başkaları yesin sevmez.Yeni öyküler tabii ki var ama, kim bilir belki bir gün kitapçıların raflarından el sallarlar size.

7 Aralık 2011 Çarşamba

Hayal gücü, hayaletler ve...

Oturduğumuz apartmanın karşısında 30-35 katlı bir iş merkezi inşaatı var. Dışını bitirdiler, şimdi içeriyi hallediyorlar. Yağmur bulutları güneş ışıklarının bize ulaşmasına engel olduğu için hava epey kapalı. Biraz sis de var.

Salonda, pencerenin yanında oturuyorum, elimde ipad. Şöyle dışarıya bir bakayım diye başımı çevirdiğimde ne görsem beğenirsiniz?

Anlaşılamayan kurtarılmalar

Etem Gürsu diye bir zatı muhterem var(mış); Işık Kansu yazmadan önce adını duymuşluğum yoktu.


Efendim, bu zat 2005'de İlköğretim Müfettişi imiş. Konya'ya 'Müfredat Tanıtım Semineri'nde öğretmenlere bilgi vermek üzere görevlendirilmiş. Seminerde demiş ki,
''Derslerde öğrencilere 'Atatürk kimdir?' diye soruyorum. Onlar da 'Atatürk bizi

6 Aralık 2011 Salı

Muasır medeniyetler seviyemizin göstergesi

Mardin Valisi Turhan Ayvaz. Bu kişinin sözlerini duydunuz herhalde. Özetleyeyim, Türkiye son 10 yıldaki gelişmelerle, muasır medeniyetler seviyesine çıkmışmış. O yüzden de vali artık Atatürk'ün muasır medeniyetler seviyesiyle ilgili vecizesini kullanmayacakmış.

Ana konumuz valinin söyledikleri değilse de, konuyla doğrudan ilgili.

Duydunuz herhalde, civanım delikanlı ameliyat olmuş. (İyi ki bunun haberini de yabancı basından öğrenmedik - Erciş

3 Aralık 2011 Cumartesi

Sunay Akın'dan: Ağustos böceği neden çalışmaz?

Ağustos böceği ile karıncanın hikayesini hepimiz biliriz. Ağustos böceğine, hiç çalışmadığı için fena halde kızılır ve ayıplanır.


Sunay Akın'a göre çalışmayan ağustos böceğine

28 Kasım 2011 Pazartesi

Kız Elizabet sen çok yaşa, e mi?

İngilizin geleneğine şapka çıkartılır

Vallahi pes dedirttin bize, kız Elizabet! Sen kalk, kendi ülkesinin 84 yıllık geleneğini bir çırpıda tarihe gömen birine bunu yap! Buna da anca şapka çıkartılır. Nasıl mı oldu? Ne nasıl oldu, ne  sorduğunu anlamadım kız? Ha, diyorsun ki, 84 yıllık gelenek bir çırpıda tarihe nasıl gömüldü. Dur anlatayım. Bu arada sen de bi beş çayı söyle de, dilimiz damağımız kurumasın.

Bizim toprakları siz emperyallerden - bu kişisel bişi diil yani don't take it personal - kurtarıp, Türkiye Cumhuriyeti

24 Kasım 2011 Perşembe

Dersim'e ne dersin? - Yılmaz Özdil'den


Dersim'e ne dersin? - Yılmaz Özdil'den

Dersim’i bombalayan…
Devlet değil, CHP.
PKK’yla masaya oturan…
AKP değil, devlet.
İyi di mi?

Sene 1937…

23 Kasım 2011 Çarşamba

Aşık Veysel'i de Kültür Bakanlığı 'güncelledi'

Kültür Bakanlığı, Aşık Veysel'in ''Atatürk'e Ağıt'' şiirine internet sitesinde yer vermiş. Sonra da tutmuş, 1938'de Atatürk'ün ölümü üzerine yazılan şiirden şu iki dörtlüğü çıkarmış:


...
Şüphesiz bu dünya fani,

17 Kasım 2011 Perşembe

Mantığın çöktüğü anlar...

Yeni bir yazı serisi hazırladım. Kronolojik değil, elime ne geldiyse onu yazdım.


Devamı gelcek anacııım :)


* * *


Van Valisi Münir Karaloğlu: ''Bugüne kadarki yardımlar Van'a 3 yıl yeter. Herşey devletimizin kontrolü altında.'' (31 Ekim 2011)

Van Valisi Münir Karaloğlu:


16 Kasım 2011 Çarşamba

İnsanları gülümsetme yolları

TED'in konuşmacılarından birisi, öğlen öğlen güldürdü beni.

Böyle şeylerden hoşlanmayan insanların olması da doğal, ama görüldüğü üzere hoşlanmayanlar, aktiviteyi düzenleyenlerin ya da katılanların kafasını gözünü yarmıyor. İşte 'kültür' dediğimiz şey bu; işte demokrasiyi özümsemenin daniskası bu :)

Alt yazı İngilizce. Fakat sadece seyretmek bile ne denilmeye çalışıldığını gayet güzel anlatıyor. Gününüz keyifli geçsin :)

15 Kasım 2011 Salı

Tek rakibimiz Çin'i geçtik!!

Müjdeler var yurdumun dağına taşına, müjdeler var! Çin'i geçip, dünya birincisi olmuşuz!

21 Eylül'de bir yazım vardı: 'Tek rakibimiz Çin'' diye. Hoş o yazı 'büyüme' rakamları üzerineydi, ama olsun. Aç parantez; neyle ve nasıl 'büyüdüğümüz' konusu, 'cari açığı finanse etme' telaşını çok yakından ilgilendiriyor ama, bu yazının konusu o değil; kapa parantez.

Bambaşka bir konuda sollamışız Çin'i.

Uluslararası Haber Ajansı'nın haberine göre, terör algısının değiştiği 11 Eylül'den bu yana 35 bin kişi terörist olmakla hüküm giydi. Bunun 3'te1'i (yaklaşık 13 bin hükümlü)

14 Kasım 2011 Pazartesi

Fikret Bila'dan: Atatürk'ün neyi rahatsız ediyor?

Fikret Bila'dan: Atatürk'ün neyi rahatsız ediyor?
Atatürk düşmanlığı bu toplumda hâkim yer tutmuyor. Ölümünün 73. yıldönümünde, dün Anıtkabir’deki görüntülere baktıysanız, bu gerçeği görmüş olmalısınız.
Son yıllarda hız verilen ve on yıllardır yürütülen karalama kampanyalarına karşın, Anıtkabir dün yine doldu taştı. Öyle bindirilmiş kıtalar şeklinde değil. Her kesimden, her yaştan, her siyasi görüşten vatandaşlar Anıtkabir’e kendi arzularıyla gelip, Atatürk’e sevgilerini, saygılarını sundular. Zengin, fakir, yaşlı, genç, başı açık, başı kapalı Anadolu halkı oradaydı...

Manda mı kabul etseydi?

Depremin öğrettikleri

Erciş ve Van depremleri aklını kullanmayı bilene çok şeyler öğretti. Kendi payıma, yeni bişi öğrenmedim de, neleri yeniden öğrendiğimi anlatayım diyorum.

Abededen al haberi

Yani Amerikalılar doğrusunu söylemese depremin şiddetini 6 küsur diye açıklayan Kandilli Rasathanesi'ne inanacaktım. Bunun şöyle bi dezavantajı da olacaktı:

11 Kasım 2011 Cuma

Ekonominin ölçüsü: kurban satışları

Tarih 20 Aralık 2008. 


Krizin teğet geçtiği dönemler yani. 


Civanım delikanlı bunu kanıtlamak için diyor ki:
''Kurbanlar geri dönmedi: Kurban Bayramı’nda İstanbul’a ve

10 Kasım 2011 Perşembe

Umut dolu bir 10 Kasım

Her 10 Kasım'da yaptığım gibi saat 9'da çalışma odasının penceresini açıp sirenleri beklemek istemedim bugün. Neye yarıyordu ki, sirenler öterken yolda bir dakikalığına bile olsun 'durmak yok, yola devam'cılara sinirlenmekten başka?!

Epey bir mücadele ettim. Sonunda, kendime yenik düşüp

8 Kasım 2011 Salı

Öykü yazmaya başladım

Öykü yazmaya başladım.

'Yazmayı denemeye başladım' demek daha doğru aslında. Zaman zaman, bir kitaptan alınan metinler için yazacağım gibi, tamamen serbest atış da olabilecek. Kimi zaman da, benim gibi amatör yazarların öykülerini paylaşacağım. 


http://oykulerimden.blogspot.com

Umarım düşüncelerinizi, eleştirilerinizi paylaşırsınız.

Keyifli okumalar  :)

2 Kasım 2011 Çarşamba

Bekir Coşkun'dan 'Deprem'

(Bekir Coşkun'dan) Deprem...

İlk deprem 2002...
34 şiddetinde...
Gidip geldik...
Büyük çatlaklar oluştu...
Kimi medya yıkıldı...
Uzanlar

1 Kasım 2011 Salı

Reklam böyle yapılır!

Nestlé'nin özellikle kadınlara yönelik yüksek kalsiyumlu su markası Contrex'in reklamı... çoook güzeeeel!

Buradan Denizli, Pamukkale'ye de suyunu şişelemesi için 'uyandırma servisi' hizmeti yapmış olalım bari.

Paylaştığın için teşekkürler Ria'cım  :))

30 Ekim 2011 Pazar

Cumhuriyet Bayramı kutlamaları

Bir 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı daha sona erdi. 88'incisinde sanki bambaşka bir tat, bambaşka bir coşku vardı. 


Başta başkent Ankara olmak üzere bütün yurtta, en büyük bayramımız çoluk çocuk, yaşlı genç herkes tarafından büyük bir mutlulukla kutlandı. Gün boyunca düzenlenen çeşitli törenlerde ve kutlamalarda olduğu kadar, gece verilen resepsiyonda da devlet büyüklerimizin

21 Ekim 2011 Cuma

Bu elim hadise: lanetlesek mi, köpürsek mi?

Lanetliyoruz 


Devlete/hükümete ve diğerlerine bakıyorum, bir ağızdan terörü lanetliyorlar.


Gazetelere bakıyorum, hepsi aynı. 'Ülke bir yürek oldu', 'Millet tek yumruk oldu' gibi gazdan başka hiç bir şeye yaramayan, büyük puntolarla siyah sür manşetler. Ya 'gücü özgürlüğünde' olan Habertürk'ün manşetine ne demeli! "Yıkılmadık": Hani dayak yiyen çocuklar derler ya: acımadı ki! Yaklaşık 30 yıldır - ki bunun yaklaşık 10 yılında iktidarda akepe var - lanetliye lanetliye bize bir haller oldu da,


18 Ekim 2011 Salı

Bekir Coşkun'dan Sıfır Noktası


Bekir Coşkun'dan Sıfır Noktası


Cumhurbaşkanı Güneydoğu sınırına gizli gitti…
İnsan bari gizli de döner…
Ki kimse “gizli gittiğini” duymasın…
*
Çünkü ben, cumhurbaşkanı olduğu vatan topraklarına böyle

17 Ekim 2011 Pazartesi

Zenginledik ya, derdimiz de 'güncellendi'

Önce tıksırıncıya kadar içmeyin yav dedim. Baktım ki hala devam, yok dedim, insan gibi konuşunca anlamıyo bunlar! 


Yolda orada burada ceplerinden ellerinden sigaralarını falan aldım, bırak artık içme dedim. Baktım ki, hala devam, yok dedim, herkesin başına bir polis dikemem ki canım! Hey yüce Rabbim sen bana sabır ver!


Bakanlarıma falan dedim ki, en iyisi

15 Ekim 2011 Cumartesi

Kadın olmak...

Kadın olmak zor zanaat. Hele ki günümüz Türkiye'sinde kadın olmaktan bahsediyorsak çoook daha zorlu; sebepleri malum. 


Var mısınız gerçek hayatı bir kenara bırakıp, masal dünyasında bir gezintiye çıkmaya? Bakalım, '...ve sonsuza kadar mutlu yaşadılar' diye biten masallarda kadın olmak nasıl bir şey? 

Ya, 7 tane minicik adamla yaşarsın,

ya, en sevdiğin meyveden zehirlenirsin,

14 Ekim 2011 Cuma

13 Ekim 2011 Perşembe

Terörle mücadelede yeni yaklaşımlar

Iraklı pas verdi ya:

''PKK'ya karşı en iyi çözüm kendi askerimizi kuzeye göndermek''...

Bizden de gole çeviriveren Ahmet Davutoğlu oldu:

''Sınırınızı korursanız operasyon yapmamıza gerek kalmaz.''

* * *

Şu terörle mücadelede epey değişik yollar aldık gibi geliyor bana. Mesela, civanım delikanlı bir 'direniş'

12 Ekim 2011 Çarşamba

11 Ekim 2011 Salı

PKK'yı bitirmek için en iyi seçenek

''Türkiye, terör sorununu geride bırakmaya yarayacak yeni yöntemleri devreye sokma kapasitesine ulaşmıştır. Bilinçli, kararlı, planlı ve hızlı hareket etmeliyiz. (Biz çözemezsek, başkaları gelir çözer.)''

Abdullah Gül, 2 Ekim 2009.

''Irak'ın kuzeyindeki dağlarda saklanan PKK teröristlerinin varlığına son vermenin en iyi seçeneği

Allahın belası uzlaşı

Burhan Kuzu dün gece HaberTürk TV'de yeni anayasa ile ilgili dedi ki:


''(..)Bizim parti olarak ilk üç maddeyle ilgili sıkıntımız yok.''


Aşkımla bizbirimizi cimcikledik, rüya değilmiş; her ikimizde bir yaşımıza daha bastık! Ama sonra düşündük ki, nasıl olsa söz bu, uçar gider... Hoş, 'yazı'lar da 'kaldığı' halde, bi şekilde uçup gitmiyor mu?.. 


Madem laf Burhan Kuzu'dan açıldı, aşağıdaki sözleriyle devam edelim: 


''Parlamenter sistem riskli. Koalisyon

10 Ekim 2011 Pazartesi

Dünyada ve ahirette cinsellik anlayışımız

Amerikalı yazar Chuck Palahniuk'un 'Ölüm Pornosu' adlı kitabını Türkiye'de yayımlayan Ayrıntı Yayıncılık'ın sahibi Hasan Basri Çıplak ile kitabın çevirmeni Funda Uncu hakkında dava açıldı.


İstanbul Cumhuriyet Savcısı İsmail Onaran'ın hazırladığı iddianameden:
''Ülkelerin ahlak anlayışlarının birbirinden farklılık gösterdiğininin gerçek olduğu... Kitabın asıl ağırlığının

7 Ekim 2011 Cuma

Nazımı çeksene

Dün gece bir dizi seyrediyorduk aşkımla. 


Anne, üniversiteye yeni başlayan kızının kafasını meşgul eden bir şeyler olduğunu anlıyor. Kızı ödevini yaparken bir bahaneyle konuyu açmaya çalışıyor. Her ne kadar kızın kafası yüzde yüz ödevinde olmasa da, bunu bahane ederek annesiyle konuşmuyor ve odasının kapısını eliyle hızlıca iterek kapatıyor. 


''Niye yaptı şimdi bunu?''



Steve Jobs'dan hayat dersleri

Güle güle Steve Jobs...

Bir kez daha ders almak için.

Steve Jobs: How to live before you die | Video on TED.com

6 Ekim 2011 Perşembe

Üçüz normal, ikiz anormal

Başbakan Tayyip Erdoğan’ın referandum ve genel seçim sürecinde 

“CHP, MHP terör örgütüyle ruh üçüzü oldu, CHP-MHP-BDP bunlar ruh üçüzü” 

sözlerinden hareketle “Beyn.org” adlı kendi blog sayfasında çeşitli yazılar kaleme alan üniversite öğrencisi Barış Ünver (22)

4 Ekim 2011 Salı

Yılmaz Özdil'den

Deyyus

Bazı soru işaretlerim vardı.
Artık hiç şüphem kalmadı.
Zeus, deyus oluyorsa…
Nedim niye terörist olmasın?
*
Uysa da olur, uymasa da!
*
Malum, dün okumuşsunuzdur mutlaka… Nedimciğim henüz içeri tıkılmadan önce,

Bekir Coşkun'dan

CHP’nin sırtında Türkiye’nin vebali var…

Garantili Sabır Taşı…

Belki de CHP sırtındaki vebalin büyüklüğünü anlayamadı…


*
Eğer bir siyasi iktidar;

3 Ekim 2011 Pazartesi

Doğalgaz zammı

%14.5'lik zammı ben olsam dikkate almam. Faturadaki zamlı miktarı ödemem. Borç falan da çıkarırlarsa, benim için hava hoş olur yani. Hesabı, civanım delikanlıya verirler, benden söylemesi. 


Nedeni

Zaytung, dürüst tarafsız ahlaksız haber'den...

Dünya Ülkeleri: ''Politikalarımızı belirlerken temel motivasyonumuz, Türkiye'ye mümkün olabildiğince zarar vermek''


Birleşmiş Milletler'in New York'taki merkezinde bir haftadır devam eden Dünya Parlamentosu Genel Değerlendirme toplantılarında dün, Ortadoğu'daki son durumla ilgili değerlendirmeler kapsamında Türkiye maddesi masaya yatırıldı. Dünya ülkelerinin lider ve temsilcilerinin hazır bulunduğu toplantıda, dünyadaki her ülkenin temel amacının esas olarak Türkiye'ye

30 Eylül 2011 Cuma

Görev, Akdeniz'deki petrol aramalarında...

Kaptan'ın seyir defteri


Yıldız tarihi 20615.8-43: 


Birleşik Gezegenler Federasyon'undan aldığımız emir doğrultusunda gemimiz Atılgan daha öncekilere göre çok daha tehlikeli yeni bir göreve doğru son hız ilerliyor. Aslında ilerliyor yerine geriliyor demem lazımdı, ama anladın sen onu. Yıldız tarihi 2011'e yani bi çıt geçmişe gidiyoruz. Görevimiz, Dünya gezegenindeki Akdeniz'de petrol ve doğal gaz aramalarında yaşananları izleyip, kendimize ders çıkarmak. Allah'ım görevimizi hayırlı eyle ya rabbim. Amin. 


Sıpak'ın demesine göre

29 Eylül 2011 Perşembe

Çalışma anlayışı

Japonların çalışma anlayışı:

Eğer birisi yapabiliyorsa, ben de yaparım.
Eğer hiç kimse yapamıyorsa, ben yapmalıyım!!

Arapların çalışma anlayışı:

27 Eylül 2011 Salı

Yabancı memleket mi, kendisininki mi?

Fotoğrafı gördüğümden beri bi şey takılmıştı kafama. Fakat ne olduğunu gel de bul kolaysa. İlk olarak aklıma gelen Kemal Kılıçdaroğlu'ndansa, sokaktaki tanımadığı Libyalıyı tercih ettiği idi, ama yok yok, başka bi şey daha vardı.

Sonra, civanım delikanlı BM'de konuşmasını yaparkenki salonun durumu aydırdı beni. Gazetecilerin yazdıklarına göre, haklarını savunmak için gırtlak patlattığı, savaşı dahi göze aldığı, din kardeşleri de olan Arap ülkelerin yöneticileri ne vefasızdılar. Bari kısa kibriti

26 Eylül 2011 Pazartesi

Anketime katılsana!

İkinci Dünya Savaşı'na katılmamak genç Türkiye devleti için hayati bir karardı. Civanım delikanlı, yerli yersiz konuyu ne zaman İnönü'ye getirse, o günler için

''Millete ekmeği karneyle verdiler.'' 

diyerek ajitasyonu ihmal etmiyor amma... şimdi, sayesinde Türkiye savaş baltalarını çıkarmış durumda. 

''Gerekirse İsrail'le savaşırız.''

kurusıkısı için hadi dedim, bir anket açayım, bakalım kamuoyu ne düşünüyor. 

Yandaki ilk ankette 'savaş' diyenler, ikinci anketi de yanıtlasınlar lütfen :)

22 Eylül 2011 Perşembe

Seyirci nedir, ne değildir

Fenerbahçe 'seyircisiz' oynama cezası almış. Olabilir, dünyanın sonu değil.


Futbol Federasyonu diye birileri de, bu 'cezalı' maç için, tutmuş 42 bin kadını ve çocuğu stada doldurmuş! Bu uygulama ilkmiş ve devamı da gelecekmiş!


Arkadaşlar, dostlar, düşmanlar, efendiler! Müslümanlık dahil hiç bir konuda anlaşamayan milletin, işin içine

21 Eylül 2011 Çarşamba

Tek rakibim...

Gücünün özgürlüğünde olduğunu iddia eden Habertürk, büyüme rakamları için

''TEK RAKİBİMİZ ÇİN'' 

diye başlık atmış ya...

Bu, arabasının arka camına

Alzaymır belirtisi değilse...

'Uzatılan her mikrofona konuşmayın' diyen civanım delikanlının haklı olabileceğinden KILLANIYORUUUM!

Yaptığı tek şey Suriye'ye sadece heyet göndermek olan CHP, Hüseyin Çelik'in hedef tahtasındaydı geçenlerde:
''Niçin savunuyorsunuz Suriye'deki Baas'çı rejimi? Acaba Sayın Kılıçdaroğlu

20 Eylül 2011 Salı

Kanser listesi

''Ailede kanser var mı?''

Aslında doğrusu şöyle olmalı:

''Ailede hangi kanser çeşitleri var?''

Doktorların bu sorusuna saydıklarıma bir de tiroid kanseri eklendi. Ablama, listeye yaptığı katkısından dolayı teşekkür edeyim bari...

18 Eylül 2011 Pazar

Mehtap Meral'den 'Adın Kalmış'

Kendi müzik ve söz çalışmalarınına da imza atan 1983 doğumlu Mehtap Meral'in 'Aşk' adlı ilk albümünden 'Adın Kalmış'

17 Eylül 2011 Cumartesi

Canan Hanım'ı özleyeceğim.. Yavuz Semerci'den


Otomobil tutkunları için her yeni fuar büyük heyecan demek. Cenevre Otomobil Fuarı’ndan kamuoyuna yansıyan bilgilere bakıyorum genelde motor ve dizayn üzerine gelişmeler ön planda. Elbette güvenlik amacıyla geliştirilen yeni yöntemler de ilgiyle takip edilen haberler arasında.  
Ben ise sadece bir kullanıcıyım. Paramın satın alabileceği güvenlik ve konfora sahip otomobil

15 Eylül 2011 Perşembe

Recep Tayyip Erdoğan Kahire'de laiklik önerdi

Civanım delikanlı Mısır'daki Dream TV'ye röportajında demiş ki:
"Laiklik kesinlikle ateizm (dinsizlik) değildir. Ben Recep Tayyip Erdoğan olarak Müslümanım ama laik değilim. Fakat laik bir ülkenin başbakanıyım. Ben Mısır’ın da laik bir anayasaya sahip olmasını tavsiye ediyorum. Çünkü laiklik

Müslümanlar Nasıl Kurtulur? Bekir Coşkun...

Müslümanlar kurtulmak istiyorlar...

Geri kalmışlıktan, yoksulluktan, eziyetten, cefadan, kavgadan, kandan, gözyaşından...

*

Kurtulmak için genelde bir kurtarıcı buluyorlar...

Sonra

14 Eylül 2011 Çarşamba

Kıllanıyoruuum...

Vekillere SEKRETER verilmişti. 


Ardından kendilerine DANIŞMAN alma yetkisi de verildi.


Danışman dediysek akrabalardan bahsediyoruz. Yönetmelik, kendi akrabalarını kendilerine danışman olarak alabilme şeklinde düzenlendi fi tarihinde. Misal, vekil oldunuz diyelim

13 Eylül 2011 Salı

İyi derecede İngilizce bilen eleman aranıyor

Bir gizemi daha çözmüş bulunuyorum a dostlar.

''İngilizce'de CHP'nin adı popülist partidir.''

Haberi okurken çay içiyordum. Büyük hata! Daha önce kaç kez aynı hataya düştüm ama akıllanmamışım anlaşılan. Bundan sonra akepelilerin söylediklerini okurken