Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

18 Eylül 2011 Pazar

Mehtap Meral'den 'Adın Kalmış'

Kendi müzik ve söz çalışmalarınına da imza atan 1983 doğumlu Mehtap Meral'in 'Aşk' adlı ilk albümünden 'Adın Kalmış'





Geceler boyunca sayıkladığım adından
Geriye sadece acı kalmış
Unutur her şeyi zamanla insan
Hangi acı sonsuza kalmış
Unuttum senle geçen günleri
Unuttum senle geçen geceleri
Sesini kokunu ellerini
Aklımda sadece adın kalmış
Unuttum senle geçen günleri
Unuttum senle geçen geceleri
Sesini kokunu ellerini
Aklımda sadece adın kalmış
Seni unutmam sandığından
Bıkmıştım senin rahatından
Daha dün sordum dostlarından
Seninde kalbini korkular sarmış
Unuttum senle geçen günleri
Unuttum senle geçen geceleri
Sesini kokunu ellerini
Aklımda sadece adın kalmış
http://www.sarki-sozu.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder