Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

17 Ekim 2011 Pazartesi

Zenginledik ya, derdimiz de 'güncellendi'

Önce tıksırıncıya kadar içmeyin yav dedim. Baktım ki hala devam, yok dedim, insan gibi konuşunca anlamıyo bunlar! 


Yolda orada burada ceplerinden ellerinden sigaralarını falan aldım, bırak artık içme dedim. Baktım ki, hala devam, yok dedim, herkesin başına bir polis dikemem ki canım! Hey yüce Rabbim sen bana sabır ver!


Bakanlarıma falan dedim ki, en iyisi

fiyatlara bir güncelleme yapalım da, belki o şekilde vazgeçer, ikisini de içmezler. Hayır bi şey değil sağlıklarından endişeliyim! Yoksa, bana ne!


Biliyosun bizim iktidarlarımızda gayri safi milli gelir kişi başına 2 bin dolarlardan 20 bin dolara yaklaştı. Millet baya bi zenginledi yani. Zenginlik de başa bela arkadaş ya! Hayır bi de zengin halkı idare etmek başka bi zor yani. Tabi zenginleşince önce arabayı sonra karıyı değiştiriyo ya bunlar, yollar Cadillac kaynamaya başlamasın mı! İlla Cadillac da Cadillac, olmaz ki! Amaan pardon ya, vatandaşımın arabası Cadillac değil ki, Porsche, Porsche!


Yani sabah işe giderken bi bakıyorum, biri sağımdan biri solumdan vızır vızır. Tabi akşam alkol sigara, sabah uyanamıyolar. İşe geç kalmamak için köklüyolar gazı. E, boru diil ki, Porsche motoru bu, su gibi benzin içiyo! Benzin benim ağacımda yetişmiyo ki! Olsa, dükkan senin! Diyorum, olum şartmı herkesin Porsche kullanması, yok mu başka araba dünyada? Bu zenginlik delisi milletim sayesinde cari açık, kıçımıza giren şemsiye oldu. Allah senin inandırsın geçenlerde biri nası teğet geçti, görmen lazımdı. Hayır bi şey değil, sağlıklarından endişeliyim! Yoksa, bana ne! 


Yaptı bizim çocuklar bi güncelleme, neymiş efendim zammış bu! Hayır kadeşim dedim; bunun zam olmadığını bizim prof'lara izah ettim de onlar gidip annatıyolar TV'lerde. Halkım da öğreniyo böylece. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder