Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

25 Ağustos 2009 Salı

Blog'um gazeteye çıktı!

Ne oldu biliyor musunuz?

Blog'um ünlü oldu! Gazeteye çıktı! Aslında bu bugünün haberi değil. 12 Ağustos'ta HaberTürk gazetesinin Editoryal sayfasında 'Web günlüğü BLOG' köşesinde "Biraz Daha Anlayış!" yazımın bir kısmını yayımlamışlar :)



Gerçi yazımın içeriği ile ilgili olan kısım bu değildi, ama olsun :)

Tatil, yolculuk derken o günkü gazeteyi atlamışız. Şansıma, BİR kişinin yorumu sayesinde haberim oldu. Kendisinin de başına aynı şey gelmiş, haftalar sonra bir arkadaşından duyunca haberi olmuş. Ama, görememiş gazetede çıkan yazısını.

http://icimdengeldigigibii.blogspot.com/'a ne kadar teşekkür etsem, azdır.

2 yorum:

  1. Sizi ictenlikle tebrik ediyorum, inanin cok memnun oldum. Ama sasirmadim, bekliyordum.
    Güncel konulari cok iyi yakaliyor ve takip ediyorsunuz.
    Yakinda, buraya" artik gazetede yaziyorum" diye bir yaziniz olursa ben hic sasirmam.

    Daha nice güzel yazilara...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler :)

    Gazetede de değil ama, başka bir blogda konuk yazar olmam için teklif aldım, ve de memnuniyetle kabul ettim :))
    İlk yazımı hazırlıyorum ama heyecandan bir türlü emin olamıyorum kullandığım kelimelerden, ifade biçimimden. Galiba sonunda yine 'ben' olacağım ve yazımı bitireceğim.

    En zoru ilk seferdir, diye bir söz vardıysa, çok doğruymuş :))

    YanıtlaSil