Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

28 Temmuz 2009 Salı

İmam bayıldı profesörü...(Y.Özdil, Hürriyet-26.07.2009)

Bir ilan...

Batman Üniversitesi vermiş.

Gazetelerde yayınlandı:

"Öğretim üyesi alınacak."

*

Sonra da, üniversitede bulunmadığı için, yani eksik olduğu için, acilen alınması gereken öğretim üyelerinin sıfatları ve uzmanlıkları sıralanmış.

*

Profesör (Kimya)

Profesör (Edebiyat)

Doçent (Tarih)

Doçent (Psikoloji)

Doçent (Elektrik)

Doçent (Edebiyat)

Doçent (Batı Dilleri)

Doçent (Türk Dili)

Doçent (Bilgisayar)

Doçent (Makine)

Yardımcı Doçent (Elektrik)

Yardımcı Doçent (Psikoloji)

Yardımcı Doçent (Biyoloji)

Yardımcı Doçent (Makine)

Yardımcı Doçent (Kimya)

Yardımcı Doçent (Organik Kimya)

Yardımcı Doçent (Fizik)

Yardımcı Doçent (Tarih)

Yardımcı Doçent (Botanik)

Yardımcı Doçent (Zooloji)

Yardımcı Doçent (Biyokimya)

Yardımcı Doçent (Yakınçağ Tarihi)

Yardımcı Doçent (TC Tarihi)

Yardımcı Doçent (Arap Dili)

Yardımcı Doçent (Edebiyat)

Yardımcı Doçent (İnşaat)

Yardımcı Doçent (Petrokimya)

Yardımcı Doçent (Sekreterlik)

Yardımcı Doçent (Tıbbi Laboratuvar)

Yardımcı Doçent (Diş Protez)

Yardımcı Doçent (Termodinamik)

Yardımcı Doçent (Elektronik)

*

Üniversiteyi kurmuşlar, ne profesörü var, ne doçenti, ne yardımcı doçenti... Üstelik, bu üniversite 2 sene önce kuruldu...

Hálá "acilen" arıyorlar!

*

Ayıptır, ayıp.

*

İmam bayıldı profesörü Yusuf Ziya Özcan... 2 senedir oturuyorsun o koltukta... Habire dincilerin işini yapacağına, zahmet et de, biraz da asli işini yap!

2 yorum:

  1. Yazik, okuyunca bir tuhaf oldum. Ne diye elin profesörü , docenti buralara kadar gelsin. Vurulma tehlikesi, Allahin bile unuttugu yer, pasa pasa Istanbul'da, Izmir'de , Ankara'da olmak orada raki icmek varken ne arar orada insan. Oralara neler götürdük neler getirecegiz oralardan...

    Elinize saglik sahane yakalamissiniz. ( Bu arada ben bir sey sorabilirmiyim Imam bayildi profesörü dedinizde, ben bu espriyi anliyamadim, özür dilerim.( Ama acaip güldüm) Malum, bizlerde yurt disinda oldugumuz icin bir cok olayi atliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Aslında bu yazıyı ben yazmadım. Hürriyet'ten Yılmaz Özdil geçtiğimiz pazar günü yazmıştı köşesinde. Ben de, hem çok beğendiğim için hem de yeni açılacak vakıf üniversiteleri ile ilgili yazım olduğu için buraya taşıdım.

    Batman Üniversitesi 2 senedir var olan bir üniversite olduğu halde, yazıda sıralanan bölümlere 'acilen' öğretim görevlisi arıyor. Daha aktif olan üniversitelerimiz eğitmen 'bulamazken' yeni açılacak olanlar ne yapacak diye düşündüm. Anlaşılan bu konu YÖK ve hükümetin sorunu değil; 'aman üniversite sayımız fazla olsun da, ders verecek öğretim görevlisi olmasa da olur' diye mi düşünüyorlar, bilemedim.

    Yılmaz Özdil 'İmam Bayıldı' profesörü derken, sanırım, YÖK Başkanı olan Yusuf Ziya Özcan'ın 'İmam Hatipli'leri kollayan, kayıran işlere imza atmasını eleştiriyor. Ve ekliyor 'Asli işini yap' diye. Ben de çok güldüm, çok :))

    YanıtlaSil