Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

18 Temmuz 2009 Cumartesi

Güle güle sevgili terapistim, sevgili adaşım

Adaşım olan terapistimle Salı günü son kez birlikte çalıştık. 26 Temmuz'da evlenip, balayından sonra Erzurum'a yerleşiyor.

Dile kolay, 2,5 yıldır haftanın minimum 2 günü onu görmeye, onunla konuşup gülmeye alışmışım. Bir yılı aşkın bir süredir de birlikte çalışmaya başladık, o beni rehabilite etmeye çalışıyordu, ben de rehabilite olmaya. Müstakbel eşi de bir süre beni rehabilite etmeyi denedi, ama baktı ki olacak gibi değil, çareyi askere gitmekte buldu... Konuyu yani beni adaşıma devretti :))

Muhtemelen beni adaşımdan devir alacak olan terapistimle havuz terapisindeyken konuşuyorduk, artık hiç bir terapistin benimle çalışmak istemeyeceğinden, çünkü benimle çalışanların hep ayrıldıklarından yakınıyordum. O da 'Bizim oralarda kaç leşin var derler' dedi. Beraberce saydık, tam 6 leşim oluyor adaşımla birlikte. 2,5 yılda 6 terapist! Tek tesellim hepsi de kendi istediklerini gerçekleştirmek üzere bıraktılar beni.

Gününüzü birlikte geçirdiğiniz, dahası dirsek temasında olduğunuz insanlarla hayat görüşünüzün, espri anlayışınızın uyumlu olması son derece önemlidir. Sevgili adaşım, aramızdaki bu uyum tedavime büyük katkı sağladı. Erzurum'la da böyle bir uyum yakalamanı dileyeceğim ama, kişiliğinle, davranışlarınla Erzurum'u fethedeceğine hiç şüphem yok.

Çok çok mutlu ol, sevgili adaşım.

2 yorum:

  1. Güvenme duygusu...ne kadar önemli. Kisinin rahatsizligi sirasinda doktorundan almis oldugu tedavi güven duygusu ile kaynastigi taktirde, pozitif endikasyonlar hemen etkisini gösteriyor. Iyi bir tedavi hisseden insan baska da doktor aramiyor.
    Yillar önce kücük bir mide kanamasi gecirmistim. Doktorum tam humanist, dinleyebilen ve benim gibi birisinin kahrini cekebilecek kadar da toleransli birisiydi. Saniyorum ki onu cogu zaman bunaltmistim ama büyük bir sabir ile beni her zaman sakince dinleyip sakince de yatistirmasini bildi.Bir ara esim bile;
    - Bu adam senden iki vizite parasi almali hem miden icin tedavi hemde psikolojik tedavin icin...Ben doktorun olsaydim, seni muayene ederken döver, hem dövmekle kalmaz isirirdimda seni... diye tepki göstermisti.
    Ama ondan baska doktor tanimiyorum ve tanimakta istemiyorum. Inanmak+ Güvenmek cok önemli.

    Amaaaaaaa, gecen gün yine azicik midem bas gösterdi, randevu yaptim tabii yine doktoruma gittim beni o karsiladi ama gerek muayenemi gerekse kontrolumu ve tedavimi yaninda ki yeni stajyer doktoruna yaptirdi. Ama enteresandir ki belki benim doktorumun tedavi ekolunu almis olmali, önce icimden mirin kirin yaptiysam da daha sonra beni eline öyle bir aldi ki, gayet iyide tedavi uyguladi.

    Umarim sizi SIKMADIM, bunu anlatmakta ki tek gayem, yeni gelen doktorlarda gayet iyi...yeni buluslar, yeni ilâclar, yeni tedavi yöntemleri ile ve bilgisayarlarin destekleri ile canavar gibi geliyorlar.

    Saglikli, daha saglikli günler dilegimiz ile.

    YanıtlaSil
  2. Çok çok geçmiş olsun, umarım bir daha tekrarlamaz; mide kanaması ciddi bir rahatsızlık.

    Sizin de dediğiniz gibi inanmak ve güvenmek çok önemli. Bu ikisi olmadan uygulanan tedavilerin işe yarayacağı varsa da yaramayabiliyor diye düşünüyorum. Bu arada, eşinizle doktorunuza neler yaptığınız konusu da konuşmak isterdim, merak ettim :)))

    Kendinize ve midenize iyi bakın; eşinize de sevgiler.

    YanıtlaSil