Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

4 Ocak 2010 Pazartesi

Banyoyu yıkın, su tesisatını sökün öyle oturun

2009'un son nefesini verdiği günlerden birinin sabahında aşkım henüz evden çıkmıştı. Kapı çaldığında mutfakta oturmuş, gazeteleri hatmediyordum. 'Kimdir o?' diye sormadan, delikten bakmaya gerek görmeden, 'Ne unuttun?' diyerek ağır aksak açtım kapıyı. Karşımda aşkım yerine alt kat komşumuzu görünce şok oldum tabi. Kendime not: bir daha asla 'kimdir o?' sorusunu sormadan kapıyı AÇMA.

Komşumuz, canım banyo sularımızı onlarla paylaştığımız için teşekküre gelmiş, mümkünse bir şey daha rica edecekmiş: onların tuvaleti tam bizim banyonun hizasındaymış, madem sularımızı paylaşıyormuşuz, hiç değilse banyomuzu onlarınkinin hizasına aldırabilirmiymişiz? Ben de hemen kabul ettim, dersem inanmayın, çünkü konuşma böyle geçmedi :) Bundan 6-7 ay önce de aynı şey olmuştu, o zaman çağırdığımız tesisatçı duş kabinin her tarafını güzelce silikonladı, problem bitti. Zannetmişiz meğer. Derhal önce aşkımı, sonra sigortayı aradım. Sigortadan eksperin arayacağını söylediler. Eksper aradığında gelip keşif yapacağı zamanı da kararlaştırdık. Sesinden tanımıştım, daha önce gelen kişiydi. Ankara'ya gitmeden önce komşumuzu arayıp, banyo yapacağımızı haber verdim; Ankara dönüşü yine aynını yaptım. Sonuçta özel hayat diye bir şeyimiz kalmamıştı :)

Uzun lafın kısası, bugün saat 10 itibarıyla banyomuz kullanılamaz halde. Banyo, klozet, lavabo ve çamaşır makinasının çıktığı yetmiyormuş gibi, yer karoları tümden kırıldı :(

Bu içler acısı durum Perşembe veya Cuma gününe kadar sürecek. Az önce bir arkadaşımla telefonda konuşurken, 'Eh, bütün yılın böyle geçecek demektir.' dedi.

Haaayıır... Haaaaaaaayıııııırr diye bağırarak uyanmak istiyoruuuum, anladınız mıııı?

2 yorum:

  1. Olayi okudugum zaman ister istemez 30 yillik bir sigortaci olarak durumu muhakeme ettim. önce sana o telefonda " Bûtün yilin böyle gececek " diyen arkadasina hic katilmiyorum. Kesinlikle.
    Olaya objektif olarak bakacak olursak ortada bir su kacagi var ve tüm olay buradan kaynaklaniyor.
    Simdi ayni olaya pozitif aciyla bakacak olursak, duskabini daha henüz asagi kata düsmemis, yani olay sanildigi kadar hic te kötü degil ( degilmi ?)
    Sevgili Dilek, sigortaci olarak tavsiyemdir, sen sôyle saga sola bir telefon edip iyi bir su tesisatcisi arastir. Ve bu firmanin özel bir aletide olsun söyle ki, bu alet ile duvarin icinde, yerin altinda olsun nereden su kacagi varsa hemen buluyorlar ve sadece orasi kaziliyor tamir edilip is bitiyor. Dolayisi ile tüm taslari, fayanslari kirmaya gerek kalmiyor.
    Ayrica, gecen sefer kim tamirat isini yapmissa; demek ki tam olarak " TAMiR" edememis, tabir-i caiz ise tam TÜRKiS olmus diyecegim.
    Tabii ki bu gibi durumlar hos degil ama SAKIN bunlara canini SIKMA. Beterin beteri var.
    Hem bak bu olay bile bir vesile oldu, bir yazi konusu cikti ( diyecegim ama ben ufaktan ufaktan yaziyi bitirsem iyi olacak gibime geliyor ;-)))

    YanıtlaSil
  2. Yavuz abi, sigortanın anlaşmalı olduğu bir tamir-tadilat şirketi bulduk, onlar hallediyorlar. Yazınızda bahsettiğiniz o aleti sordum, hiç duymamışlar :)
    Aslında bir yandan da iyi oldu, çünkü banyoda bir değişilik yapmamız gerekiyordu benim için daha rahatlık sağlayacak olan, hiç değilse bu iş hallolmuş olacak.
    Cok sevgiler :)

    YanıtlaSil