Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

25 Eylül 2009 Cuma

Okullar açıldı

Tabi ki yeğenim gibi milyonlarca çocuğun okulları dün açıldı. Ama benim bahsettiğim 'okul', fizik tedavi ve rehabilitasyon okulum. Yani, çoook ileride koşmayı yeniden öğreneceğim yer.

Yıllık iznimi kullandım, bitti. Artık tedaviye yeniden başlıyorum. Hatta şimdi OrNöRam'dan, yani tedavi gördüğüm yerden; kendi odamdan yazıyorum. Burada C odası olarak anılan oda, benim odam. Öyle ki, asansörden indiğimde 'Dilek hanımın odasının anahtarı' diye konuşuluyordu :)

Kapıdan içeri girdiğim andan itibaren hoşgelmişliğimle ilgili herkesden bir kaç tümce duydum. Espriler gırla. Evet, tedavime bugünden itibaren kaldığım yerden devam.

Tatil boyunca hiç çalışmadım, çok korkuyorum ;-))

2 yorum:

  1. Hic bir zaman okullarin " kötü " oldugu duyulmamis. Okullar her zaman insanlara yararli seyler vermis, dolayisi ile korkmaniza ! gerek yok, okula devam :-))

    Hem neymis efendim, mezun olunca kosacakmissiniz, dolayisi ile calismaya devam, hic aksattirmadan...

    Can-i gönülden kolay gelsin, tüm calismalarinizin karsiligi saglikli günler olsun...

    YanıtlaSil
  2. Dediğiniz gibi, hiç aksattırmadan devam. Devam da, bazen 'Yetti gari' oluyor insan. Ama neyse ki, şu sıralar bu modda değilim.

    Bu tatil beni çoook çok idare edecek :)

    YanıtlaSil