Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

20 Eylül 2009 Pazar

Blogger problemi

18 Eylül sabah saatlerinde yeni yazıma başlamıştım. Bir ara, şimdi hatırlamıyorum, bir şey yapmak için bilgisayarın başından kalktım. Geri geldiğimde blogger beni terk etmişti!

Olabilir, diye düşünüp başka işlerime baktım. Ara ara denediysem de bu akşamın bu saatine kadar bloguma erişemedim. Aşkım genel bir arıza olduğunu söyledi, Google'dan mı Telekom'dan mı olduğu belli değildi. Bir ara o kadar sinirlendim ki WordPress'de yeni blog yapmaya giriştim. Ama kardeşim, o da o kadar karışık ki, o sinirimle başaramadım.

Daha şimdi aşkım bilgisayarın ayarlarıyla oynadı, bir şeyler değiştir de bağlanabildim. Yine de bağlantı çok yavaş. Eskiden mizah programlarına damgasını vuran 'Televizyonunuzun ayarlarıyla oynamayınız.'ın blogcası hayatımıza giriyor galiba :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder