Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

20 Eylül 2009 Pazar

Mayın

E-postama gelen bu Anonim yazıyı paylaşmak istedim.


MAYIN

Denk gelirseniz bas' Mayın...

Sat' Mayın

Sattır' Mayın

Sus' Mayın...

İş işten geçtikten sonra da ağla' Mayın.

***

Savunma Bakanı diyor ki :
"Kıbrıs büyüklüğünde arazi deniyor, abartıyorlar"

Siz Bakan' a bak' Mayın...

Sakın ola da kan' Mayın.

Keriz yerine kon' Mayın.

***

Evet, Kıbrıs büyüklüğünde değil.

Ama, İstanbullular kıyaslasın:

Üsküdar, Kadıköy, Kartal ve Maltepe'nin

Yüzölçümünü topla....

Dördünü birden.

O büyüklükte.

***

Uyu' Mayın.

Ankaralılar, unut' Mayın...

Keçiören'den büyük!

***

İzmirliler, aldan' Mayın...

Karşıyaka'nın üç misli.
Konak artı Buca kadar.

***

Komple Türkiye' nin 4500' de 1' i kadar bu arazi....

300 milyon dolar verecek,
Mayınları temizleyecek,
Sonra bu araziyi 49 yıllığına tepe tepe kullanacak.

***

O halde şunu diyebiliriz:

Komple Türkiye topraklarının
49 yıllık fiyatı ne eder ?

1.3 Trilyon dolar...

Yıllık kirası kaça geliyor?

27 Milyar dolar.

***

Hiç kafa yor' Mayın...
Bastırsın biri 27 Milyar doları...
Bitsin bu aşkın ıstırabı...

Adamın asabını boz' Mayın...

BU MAİLİ İLETMEMEZLİK YAP' MAYIN!

3 yorum:

  1. Ne zamandir yazilariniza yorum yapamiyorum...Neden diye sormiyacakmisiniz...? Ne zamandir kendime bir dükkan acmayi düsünüyordum, Belcika'da yaklasik 30 yildan beri sigortacilik yapiyorum. Sigortacilik hele Belcika'da cok zor bir olay. Serdar Turgut'un karisi Rana 'yi elektrikli testere ile kesme düsüncelerini ben kendimce degisik versiyonlara uyguluyorum ôyle hayal ediyorum, sag olsun bazi müsterilerimizi...neyse, dedimki bir dûkkan acayim, hem bana bir hobi olur hemde bir degisik mesguliyet.
    Dükkanimda bir bölümde, Brocant seyler var diger tarafta ise tamamen Tûrk isi esyalar, hamam pestemallari, lambalar, mumluklar, degisik envayi cesit sabunlar( hepsi el isi ve artisanal) gümüs yüzûkler, bilezikler, küpeler. Anliyacaginiz benim dûkkana gelen artik eli mahkum hic bir sekilde sigortadan konusamiyacak.
    Amacim, gelenler ile bu esyalar üzerine ve degisik insanlar ile konusmak.
    Bu arada mahkum eslerinin yaptigi BITTIM sabunlari varmis onlari duydum, ilgili kisiler ile kontak kurup bu sabunlarida dûkkanima koyup satmak istiyorum. Hem bu vasita ile mahkumlarin eslerine bir destek vermis olurum, karinca kararinca hemde dükkanimda degisik bir ürün olur.
    ismini merak ediyorsaniz; BROKOLIE...
    Brok hecesini brocant'tan aldim, olie ise yag anlaminda, zeytinyagi ürûnû olan sabun cesitleri ve dolayisi ile BROKOLIE. Tabii brokolie cok faydali bir sebze'de...Amacim burada tatli bir sekilde hafizada kalabilmek.
    Bu arada sigortaciliga devam tabii, dükkan simdilik sadece cumartesileri acik.

    Önerileriniz olursa yazin memnun olurum. Cocuk iskemlelerini nasil sattiginiz halen aklimda;:)

    Bu arada, sizin ve esinizin bayraminizi en ictem dileklerimizle kutlar, saglikli nice nice mutlu seker gibi bayramlar dileriz.
    Yavuz & Sevtap& Melis

    * Bu arada düsme olayindan sonra nasilsiniz? Cok büyük gecmis olsun tekrar tekrar.

    YanıtlaSil
  2. Aşkolsunuz yani :)

    TR'de olduğunuzu ve yeni döndüğünüzü bildiğim için. Yoksa, özlemiştim sohbetlerimizi :)

    Bir de, ben de kaç zamandır bloguma giremedim, düzenli yazamadım ki.. Sağolsun sel felaketi nedeniyle alt yapısızlığımız bloglara erişimi imkansız kıldı kaç gündür. 1-2 gün normalin üzerinde yağan yağmur bunu yaptıysa, Muson yağmurlarının, Katrina kasırgalarının yolu üzerinde olmadığımıza ulusca 'dua edip, şükretmeliyiz'! Diğer yandan, dere kenarında inşaat ruhsatı vermeye devam!

    Dükkan fikriniz şahane olmuş :) Hele ki amacınızın sigorta dışında şeylerden konuşmak olduğunu düşünürsek, çok yaratıcı. Yine de, sigorta müşterilerinize karşı tetikte olun, ne olur, ne olmaz ;-)

    Ürünler için bir kaç önerim olabilir: tanıdıklarımdan Akhisar zeytinyağı (Sevtap, gülme lütfen), farklı ebatlarda, dizaynlarda nazar boncuğu tabloları, değişik boncuklardan gözlük zincirleri vb. gibi. Bir arkadaşım da Doğu'da kadınları üretim konusunda organize etmeye uğraşıyor. Ona da sorabilirim hangi aşamada olduklarını. E-posta adresinizi verir misiniz bana? Bahsettiklerimi detaylandırırız.

    Düşmeden sonra herhangi bir terslik yok, gayet iyiyim şimdi :)

    Bizden de çok sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
  3. E-posta adresim
    yavuzzeren@hotmail.com
    Yanlislik ile dükkanima düsecek sigorta müsterileri icin kör bir testere aldim. En ufak bir SiGORTA lafinda, bu aleti gôsterecegim...susarlar umuyorum ;))
    Cok selamlar.

    YanıtlaSil