Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

29 Eylül 2010 Çarşamba

Tophane'de ileri demokrasi oyunları

Şu Tophane olayını düşünüyorum kaç gündür.

Normal şartlar altında sade vatandaş olarak bizleri bırak, şekerli vatandaş olarak ülkeyi yönetme iddiasında olanları bile yerlerinde zıplatması gerekmez mi?

Bir de şu 'ileri demokrasi' söylemi var ki, beni benden alıyor; ben 6 ileri vites demokrasiden vazgeçtim arkadaş; ülkemizin şimdiki yöneticileri önce standart 5 ileri vites demokrasi uygulasınlar yeter.

Abdullah Gül'ün, yaralananlara geçmiş olsun dilemeye gerek görmeden,



''Bu tür şeyler imajı bozar, 
Amerika'da bir hafta boyunca gösterdiğimiz bütün çabalarımızı alıp götürür. 
Bazıları ne yaptığını bilmiyor.''  

Ertuğrul Günay'ın,
''Kültür başkenti imajını gölgelemeye 
kimsenin hakkı yok. 
Hiç kimsenin Anadolu'nun bir kasabasının hayat tarzını
İstanbul'a dayatmaya hakkı yok.''

beyanatlarıyla
  • Toplumsal gerginliği boşver, imajıma dokunma gözünün yağını yirem...
  • Olayı Anadolu'nun bir kasabasında yapsan hadi neyse de, 'İstanbul'da olmadı gülüm be... 

tadındaki açıklamaları... 

Bunlar hep ileri demokrasinin yan ürünleri ise, diyorum ya kalsın, ben almayayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder