Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

29 Mayıs 2009 Cuma

Sürpriz ve kontr-sürpriz

Eveeet, işte benim sürprizim: aşkımın kuzeninin düğününde çekilmiş, her ikimizin de çok beğendiği bir fotoğrafımız vardı. Arka fonda boğaz manzarası, yanıbaşımızda doğanın, yeşilin binbir tonu. Yan durarak pozumuzu vermişiz, aşkımın kolları beni belimden sarıyor.

Bu fotoğrafımızı kumaşa baskı olarak 40x40 ölçülerinde yaptırmıştım. Nasıl olacağı hakkında en ufak bir fikrim yoktu; risk almıştım. Ama olsundu, düşüncesinin bile 10. yılımıza yakışacağına inanmıştım. Dün de kurye ile aşkıma teslim ettiler. Konuştuğumuzda paketin içinde ne olduğunu bilmemesine rağmen çok mutluydu. Açmasını söyledim, olmaz, birlikte açacağız, dedi. Küçük sürprizimin işe yaramıştı, mutlu olmuştu. Bu çok güzeldi.

Akşam eve geldiğinde paketi birlikte açtık; hakikaten hayal ettiğim gibiydi. Nereye asarız diye düşündüş, bol bol sarıldık, çokça öpüştük. Sonrasında aşkım oturduğum koltuğun önünde diz çöktü, lacivert kadife bir kutu uzattı, 'bu da benimki' dedi. Kutuyu elimde evirdim, çevirdim bir süre ve 'Niye yaptın?' diye sordum. 'Çünkü'dedi, başka birşey söylemeden. Kontr-sürpriz bir tek taştı; tek kelimeyle mükemmeldi. Kocaman sarıldım aşkıma.

Aşkımın onuncu yıl hediyesi, yirminci yıl hediyesi beklentimi yükseltti ;-)) Korkarım,'Diamonds are a girl's best friend' diyerek alçakgönüllü davranmış Marilyn Monroe.


Ek bilgi: www.yomaistanbul.com adresinde kumaşa baskı çalışmalarıyla ilgili örnekler görebilirsiniz. Murad Bey fotoğraf seçiminden kurye ayarlanmasına kadar çok yardımcı oldu bana; kendisine tekrar teşekkürler.

4 yorum:

  1. Cok güzel, ve güzel oldugu kadarda zarif yaklasimlar ve hediyeler. Daha nice on yillara sagliklar ile. Bu blog tanidigimizdan beri PIRIL PIRIL parliyordu ama bugün bu parlakligi dahada bir hos canim, nedense;-))
    Tekrar tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. Çok çok teşekkürler :)
    Umarım gelecek yıldönümlerimizi, yıldönümlerinizi burada hep beraber kutlarız :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Gûzel dileklerinize bizde katiliyoruz, daha nice yildönümleri kutlariz insallah.(Biz 27'yi kutladik)
    Hayrola, bu arada cumartesi-pazar-pazartesi herhangi bir yaziniz yok... Her sey iyidir insallah?

    YanıtlaSil
  4. Çok şükür bir yaramazlık yok, hakikaten çok yoğun bir hafta sonuydu. Pazartesi akşama doğru yazdım zaten :))
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil