Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

28 Mayıs 2009 Perşembe

Çok özel bir gün bugün

Bugün evlilik yıldönümümüz :-)

Dolu dolu 10 yılı geride bıraktık aşkımla. Mutlu, komik, heyecanlı, sevgi ve saygı dolu 10 yıl. Yaşadığımız acıları, üzüntüleri, korkuları beraber atlattık, beraber ağladık her birinde.

Aşkımla ilk tanışmamız ta ortaokul-lise yıllarına dayanır. En iyi arkadaşımın kuzenidir kendisi. Bu en iyi arkadaşımla o zamanlar hafta sekiz gün dokuz beraberdik, aynı üniversitenin aynı bölümünde bile okuduk, o kadar yani. Artık ayda yılda bir telefonda sesini duyarsam cennetlik oluyorum, o ayrı bir yazının konusu. Aşkım, en yakın arkadaşım ve diğer arkadaşlar hep birlikte sinemaya gitmişliğimiz çoktu anlayacağınız. Araya üniversite, iş hayatı girince, seneler geçti görüşmedik.

Üç çift arkadaşımız ve onların çocuklarıyla birlikte mavi yolculuk yapmaya karar verdiğimizde takvim 1996 yılını gösteriyordu. Bir gün en iyi arkadaşım aradı beni, kuzenini hatırlayıp hatırlamadığını sordu, meğer o da bize katılmak istermiş. Neden ilk bana sorduğuna gelince, o zamanlar bir Amerikalı ile nişanlıydım. Benim için sorun olmadığını, grubun diğer üyelerine de sormamız gerektiğini söyledim, sonuçta altı kamaralı bir teknede onüç kişi olacaktık. İşin garibi, gruptan yanlızca bir çifti çok yakından tanıyorduk arkadaşımla, diğerlerini ismen biliyorduk, ama hiç karşılaşmamıştık. Tekneye binmeden önce herkez bir sefer birbirini görmüş olsun dedik, ve grupça balık yemeğe gitmeye karar verdik. Organizasyon şöyleydi: aşkım bana gecekti, tanıdığım çift bizi arabayla alacaklardı, oradan da yemeğe gidecektik.

Kapının zili çaldı. Küpemin tekini aceleyle taktım. Rujumu sürdüm. Saçımı son bir kez düzelttim. Koridorda kayarak kapıya gittim. Açmadan önce 'Kim o?' diye sordum. Ses çok bildikti, hiç değişmemişti. Kapıyı açtım. Ve o an ikimiz de çarpıldık! Neredeyse aramızdaki elektrik elle tutulacaktı, kalplerimizin gümbürtüsünden apartman ayağa kalkacaktı! Çok edepsiz şeylerin aklımdan geçtiğini hatırlıyorum :)

Birlikteliğimizin onüçüncü yılında, evliliğimizin onuncu yılında hala birbirimiz için edepsizce düşünebildiğimiz için hem kendimle hem de aşkımla gurur duyuyorum.

Son birşey daha, aşkıma bir sürprizim var, o gördükten sonra sizlere paylaşacağım. Bir dakika durun ya, hemen yaramaz şeylere yormayın sürprizimi, edepsiz düşüncelerle alakası yok ;-))

2 yorum:

  1. Evlilik yildönümünüzü en icten dileklerimizle kutlar, sizlere saglikli nice mutlu yillar dileriz...
    Not: Süprizi merak ediyoruz???

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel dilekleriniz için çok teşekkürler.
    Not: biraz sabır :)

    YanıtlaSil