Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

7 Haziran 2011 Salı

Vekil adaylarını tanıyalım - 5

Bülent Arınç:


Her zamanki seçim yeri Manisa'dan değil de, bu kez Bursa'dan aday gösterilen Bülent Arınç Bursa Karacabey'de diyor ki:
''Tarımda %50 destek vererek çiftçinin yanındayız. Yani elindeki ürünün parasının
yarısını ben verdim. 'Yarısı benim' diyor muyum? Demiyorum. Böyle hükümet dostlar başına. Ye afiyet olsun kardeşim, helal olsun, ama 12 Haziran'da beni de unutma.''
Bu sözlere OHA falan olup,
''Arkadaş ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu senin? Ne demek 'ürünün yarısının parasını ben verdim'! Kendini padişahın veziri falan mı zannediyorsun! Sen, asıl işim olan çiftçiliği (doktorluğu, çobanlığı, askerliği, öğretmenliği, tütüncülüğü, heykeltraşlığı, tekstilciliği, besiciliği, sanayiciliği vs vs) yaparken ülke yönetimine ayıracak vaktim olmadığı için, benim yerime devlet işlerini idare edesin diye GÖREVLENDİRDİĞİM birisin! Vatandaş, yani ben, var oldukça ne ilk olacaksın, ne de son. Vatandaş, yani ben, olmasam devlet diye bir yapı var olabilir mi? Vatandaş, yani ben, olmasam sana kim olmayan devletin işlerini vatandaşın, yani benim, adıma idare et diye iş verecek? Vatandaş olarak ben vergimi ödemesem, devletin parası nereden olacak? Vatandaş olarak ödediğim vergimin adaletli bir şekilde gereken yerlere kullan diye, BEN seni var ettim! Kimin parasını kime vermekten bahsediyorsun? Alooo, kime diyorum!''
 diyen VATANDAŞ zihniyeti yerine, ÜMMET zihniyeti olduğu için, önüne ne koysan yiyor...

* * *

Ertuğrul Günay:

Vekil olsun diye aday gösterildiği İzmir için hem
''Tepki gösterme üzerinden siyaset yapmaya alışmışlar.'' 
de, sonra 'tepki' görünce de
''Çok alınganlar.'' 
de... Olmamış...


Ergenokon davası için diyor ki,
''Bazı haksızlıklar olabilir. Bunların bir kısmı tahliye olacak, belki beraat edecek. Zafer biraz da hasar ister.''
Hayda, ne işin var çayda! 'Zafer biraz da hasar ister' mantığı - nasıl bir mantıksa artık! - ileri demokrasiye özgü galiba!


Hadi, zafer biraz da hasar istesin; rahmetli Türkan Saylan Ergenekon iddianamesine sokuşturulduğunda evinin, ÇYDD'nin basılması, aranması esnasındaki

''Bu kadıncağız, velev ki bu işin içinde olsun, onu görme ya, onu görme ya...''
  
demeler neydi? 'Zafer' - ne manaya geliyorsa artık! - hangi hasarı istediğini İzmir milletvekili olsun diye aday gösterilen Ertuğrul Günay'ın kulağına mı fısıldıyor?!


Hukukçu akepelilere dikkat demiştim ya bir kaç yazı önce, en iyisi sen hepsine dikkat et!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder