Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

2 Haziran 2011 Perşembe

Sonunda ben de bildim!

Hep STV'nin "Kollama" dizisi bilecek değil ya!


Bu kez ben bildim!


Bu Kollama denen, karakterlere kadar dizi bire bir Ergenekon isimli davanın kopyası. Dizide Erkenkondu savcısı Zeki Yahya'nın
görevinden alınması, gerçek hayatta Ergenekon savcısı Zekeriya Öz'ün görev değişikliğinden 1-2 gün önceki bölümde konu edilmişti. Bir başka bölümde ise bir yayınevinde gizlenen belgelerin aranması için yayınevine yapılan bir baskın gösterildikten sonra Ahmet Şık'ın yayınlanmamış 'İmam'ın Ordusu' isimli kitabı için İthaki Yayınevi basıldı. Kollama'nın 'bildiği' şeyler arasında kaset skandalı bile var, o kadar yani! 


Ama, sanırım bu sefer sadece ben bildim! Sanırım diyorum çünkü adı geçen TV'yi izlemiyorum.


Yandaki sütunlardardan birinde "Güzel ülkemden istatistikler" yer alıyor. Birkaç gün önce oraya şunu yazmıştım:
İstanbul Kültür Üniversitesi tarafından Konda işbirliği ile yapılan Türkiye Gençliği Araştırması sonuçlarına göre gençlerin en güvendiği kurum ORDU imiş. Bu anket sonucundan sonra ister misiniz Balyoz benzeri yeni davalar başlasın!

Ve, söylediğim oldu!


Harp Akademileri Komutanı Orgeneral Bilgin Balanlı TUTUKLANDI!


Olayları bu kadar net 'gördüğümün' kanıtı olduğu için sevinsem mi, yoksa olan bitene mi üzülsem bilemedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder