Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

11 Haziran 2011 Cumartesi

İlkeli bir lider olarak civanım delikanlı

İlkeli lider


Kocaeli'den aday gösterilen Fikri Işık diyor ki:


''Başbakana ömrümüzün sonuna kadar bağlı kalacağız. Çünkü ilkeli bir lider. Duruşu belli.''


Bir bakalım 'ilkeli', 'duruşu belli' civanım delikanlıya:



  • ''İleri demokrasi'' başlığı altında verdiği ilanda diyor ki: ''Yeni bir anayasa için yola çıkana -bize- oy ver.'' 
  • ''Türkiye Hazır Hedef 2023''de de ''Bir Türkiye hayal ediyorum, yeni bir anayasa ile ileri demokrasiye kavuşmuş.'' diyor.
  • ''Yeni Anayasa İleri Demokrasi' başlığında ise ''Yeni anayasayı siyasi partiler, STK'lar ve milletimizin geniş mutabakatı belirleyecek.'' diyor.
Sonra ne oluyorsa artık, birden bire 

  • ''330 milletvekili çıkaracak kadar oy alamazsam mevcut Anayasa'yla devam.'' deyiveriyor.

Eee, ben ne anladım böyle ilkeli liderden...


* * *

  • Yine ilanlarda soruyor: ''Millet bilmez, biz biliriz diyene mi oy vereceksin?''
Ardından, artık ne olduysa, yanıtını kendisi veriyor:
  • ''367'yi bulursam referanduma sunmaya gerek duymadan istediğimi değiştiririm.'' 

* * *

  • ''Terör örgütüyle görüştüğümüzü iddia edenler namerttir, alçaktır, şerefsizdir.'' 
falan dedikten sonra, birden bire

  • ''Devlet istediği kişiyle istediği zaman istediği elemanlarıyla görüşür. Devleti sevk ve idare eden kimdir, hükümetlerdir. Devleti iktidar yönetir, pazarlığı hükümet yapar. Bu ülkede Adalet Bakanlığı niçin var. Bu konularla ilgili söylüyorum MİT niçin vardır.''
deyince ilkesiydi, duruşuydu falan bozulmuyor mu? 


* * *
  • ''Evet, Ergenekon'un savcısıyım.'' 
dedikten sonra, seçim beyannamesini açıklarken birden bire,

  • ''Ben Ergenekon davasının savcısı olduğumu hiç söylemedim.''* * * 

demesi de herhalde fazla ilkeli olmasından kaynaklanıyor  ;-)


* * *

  • ''Ne KPSS ile öğretmen seçiyorsun, bırak öğretmen kendi okulunu seçsin...''
Dokuz sene önce İzmit mitinginde bunu söyledikten sonra, öğretmenlerin 9 yıl sonra hala atama beklemesi de 'duruş'tan mıdır, 'ilke'den mi?


* * *
  • ''Hesap uzmanı mısın, diş doktoru mu?''
diye sorarken,

  • ''Ben ülkemin doktoruyum.. ''
diye başlayan cümlesini 'ilke'sinden unuttu diye kabul etsin bu millet artık :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder