Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

2 Mart 2011 Çarşamba

Yetti artık!

Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.


İki gündür yine blogspot'a girilemiyor. Allahtan sadece onabuna'ya özel bir durum değil; üstüme alınmamı gerektirecek bir şey yok yani  ;-) 


Bu sefer Digitürk'ün azizliğine uğramışız. 'İleri demokrasi' dediğin şey zaten, adı üstünde İLERİ! Yoluna çıkan her kimse ve neyse önüne katıp, sürüklüyor dolu dizgin! Normal demokrasilerdeki sadece sorunlu sitelere erişimin engellenmesi gibi bir şey söz konusu olamaz; çünkü bizimkisi İLERİ! demokrasi!   


Ben de, yetti artık (ileri demokrasi), dedim

ve bundan sonra yazılarımı hem burada, hem de 




adresinde yayımlamaya karar verdim. Baktım ki, bunu yapan tek ben değilim. Aklın yolu bir. İLERİsini bilemem ama, normal demokrasilerde çareler tükenmez! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder