Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

10 Kasım 2009 Salı

Yine bir 10 Kasım


Yazı başlığı: Özür diliyorum 

Atam, şehitlerle beraber kurduğun bu ülkede,
çağdaşlık seviyesinden geri adımlar atıldığı için özür diliyorum;
demokrasi katledildiği için özür diliyorum;
laiklikten nefret edildiği için özür diliyorum;
bilimin ve akılcılığın yerini yobazlık aldığı için özür diliyorum;
'Gençliğe Hitaben'i tam ters anlamda yorumlayan gazeteciler olduğu için özür diliyorum;
'Mustafa' diye bir film yapıldığı için özür diliyorum;
Osmanlı hilafetinin son üyesinin cenazesinde tarikata şov yaptırıldığı için özür diliyorum;
Her '1 Mayıs' günü orantısız güç kullanıldığı için özür diliyorum;
Şehit yakınları T.B.M.M.'ne Türk bayraklarıyla alınmadığı için özür diliyorum;
Türk olarak doğan her bebeğin 10 bin TL borcu olduğu için özür diliyorum;
21. yüzyılda Başkent Ankara'da tuvaleti olmayan okul olduğu için özür diliyorum;
Türkiye ile 'Müslüman Süper Güç' diye dalga geçildiği için özür diliyorum;
En çok da Cumhuriyet Bayramı kutlamalarında pastadan çıkartıldığın için özür diliyorum.
Atam, özür dilenecekler keşke sadece bunlar olsaydı. Liste daha da uzayacağı için özür diliyorum. 

Diye imzaladım ben, Anıtkabir Özel Defterini. 
Buraya ekliyorum:

 "Ne mutlu Türküm diyene!" sözün ayrımcı kabul edildiği için de özür diliyorum.
 



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder