Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

27 Nisan 2010 Salı

Beyin ameliyatı sertifikamı bulduuum :)

Önceki gün kitaplıkta bir şeyler arıyordum. Çalışma odamızın yerini değiştirdikten sonra kitapları öylesine yerleştirmiştik raflara, tabii kitaplıkta duran bazı evraklara da aynısını yapmışız. 

Okuduğumuz kitaplar bitip de, ne okusak diyerek soluğu kitaplıkta aldığımızda, her ikimiz de birbirimize diyoruz ki:
"Şu kitapları doğru düzgün yerleştirelim artık."

Düzenlemeye fırsat bulamadan, başka bir şey buldum: birinci beyin ameliyatımdan sonra, çalıştığım eğitim-danışmanlık firmasının bana hazırladığı sertifikayı buldum :) O ameliyatta, aralıksız 3 ay tedaviden sonra tekrar çalışmaya başlamıştım. Tabii ki, kaslarımın daha güçlenmesi gerekiyordu. Ama en azından, desteksiz yürüyebiliyordum; spasitem yok gibiydi. Neyse ya, anlayacağınız çok çok çok daha iyiydim.

Ofise gittiğim ilk gün törenle vermişlerdi bu sertifikayı bana. Görmek için 'Devamı'nı tıklatın, tık tık da tık tık :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder