Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

7 Nisan 2010 Çarşamba

Ben doğalı 1.262.337.588 saniyeden fazlası geçti şu an ve geçmeye devam ediyor

Bugün doğum günüm!

Burcumun taşı ELMAS imiş. (O da benim gibi sert, doğal, aynı zamanda maden diyorum, maden :)) Türkçesi: dünyanın en sert doğal madeni elmasdır.)

Burcuma uygun meslekler: (aşağıdakilerin bazılarını meslek olarak görmüyorum, olsa olsa 'iş' olabilirler; meslek dendiğinde, zamanı gelince emekli olunması gerekir diye düşünüyorum; yani birisi sorduğunda, 'Asker emeklisiyim' denebilirken, 'Politikadan emekliyim' denilebilir mi? Bunu diyen kişi, emekli maaşını 'politika'dan mı kazanmıştır? Böyle bir olasılık vardır da, benim mi haberim yoktur? Vs vs vs..)

POLİTİKA (her gün yaptığım şey zaten; para kazanmıyorum, kaybetmiyorum da; ama insanın nefsi istiyor ;-))),

organizatörlük (eskiden yapmıştım), yöneticilik (eskiden yapmıştım), endüstri, mühendislik, işletmecilik (kendi işini kurmayı kapsıyorsa, bu da var), komutanlık (yapmayı çok istememe rağmen, bizim zamanımızda kadınlar meslek olarak askerliği seçemiyorlardı), kimyacı, operatör, demir ve çelik işleri (eskiden ticaretini yapmıştım), makine, mizah ve fıkra yazarlığı (yapıyor sayıyorum kendimi), eleştirmenlik (evelallah; abartıyorsun diyenler, yazılarımı okusun), ressamlık (kara kalem çalışırım, başarılı olduğum söylenir; almak isteyenler de oldu, ama kıyamadım hiçbirine), müzik, artist (tiyatro geçmişim var; hatta yeni Yıldız Kenter demişlerdi), konfeksiyonculuk (stilistlik de bunun içindeyse, bu da var), parfüm işleri.

Burcumun elementi: Ateş

Ateş burçları çok canlı ve güçlüdürler. Son derece yaratıcı, hevesli ve enerjik olurlar. Yeni fikir ve kavramlarla oynamayı sevdikleri için her konuda yeni akımlar getirebilirler. Doğuştan liderdirler, güçlü karizmaları ve ışıltılı karakterleri ile insanları kendilerine çekerler. Yüksek idealleri, geniş görüş açıları, tutkuları ve "herşeyi yapabilirim" (acayip doğru!) iddiaları ile ilham verici ve etkileyicidirler.
Ateş burçları son derece cesaretli, girişken oldukları için canlılığı ve hayat gücünü yönetirler. Kuvvetli egoları (bu da acayip doğru!) ile ilgi merkezi olurlar. Özgürlüklerine (bunca yıldır neden hala fizik tedavi ve rehabilitasyona devam ediyorum anladınız mı?) ve bireyselliklerine çok düşkündürler ve baskıya dayanamazlar (gelemezler manasında).
Koç Zodyak'ın ilk burcudur ve yukarda saydığımız özellikleri kusursuz bir şekilde yansıtır. En girişimci burçtur. (Bak, bu da fena halde doğru!) Yeni başlangıçları, fikir ve yöntemleri harekete geçirir. İş hayatı ve askerlik  Koç burcunun oyun alanı (demek ki asker olsaymışım, gündeme dalga dalga...) sayılır.  

4 yorum:

  1. dilek hanım doğum gününüz kutlu olsun:))
    nice senelere..

    maşallah yapmadığınız bir işte kalmamış hani..ee insan yetenekli olunca her işteki potansiyelini sınamak isteyebiliyor..

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim Allimorlu; hep beraber insallah.

    Potansiyel var da, alt yapi yok ;-))) en azindan simdilik :)) Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. zeynep adalı özkum8 Nisan 2010 00:53

    gecikme için kocaman bir özür öncelikle...sizi tanıyanlar için gerçekten bir şans olduğunuzu bilmenizi isterim.en iyi dileklerle mutlu ve de sağlıklı upuzun yıllar..

    YanıtlaSil
  4. Zeynepcim, çok teşekkür ederim, çok naziksin. Çok çok öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil