Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

1 Nisan 2010 Perşembe

1 Nisan ninnisi

Dandini dandini dastana
2009'un son çeyreğinde %6 büyüyen ekonomi girmiş bostana
2009'da %4.7 küçülen ekonomiyi kovsana
Yemesin varla yok arası milli gelirimizi
E, e, eeeee, ee
Ninni benim vatandaşıma niin-niiii

Dandini dandini dastana
Ocak'taki ciro ve siparişin %20'lik düşüşü girmiş bostana
Krizin en sert dönemlerinde bile görmediğimiz bu yüksek düşüşü kovsana
Yemesin yerleri süpüren morallerimizi
E, e, eeeee, ee
Ninni benim kör vatandaşıma niin-niiii




Dandini dandini dastana
%14 işsizlik girmiş bostana
İş bulmaktan umudunu kesen 2 milyonu da ekleyip kovsana
Yemesin adı bile anılmayan sorunumuz işsizliği
E, e, eeeee, ee 
Ninni benim sağır vatandaşıma niin-niiii

Dandini dandini dastana
Her 4 gençten biri işsiz girmiş bostana
Eğitimsizini, çifte diplomalısını kovsana
Yemesin en az üç çocuk tembihini
E, e, eeeee, ee 
Ninni benim aklı beş karış havada vatandaşıma niin-niiii

Dandini dandini dastana
Sekiz yıldır yerinde sayan istihdam girmiş bostana
Teğet geçen küresel krizi kovsana
Yemesin işgücüne katılım çok fazla oldu diye işsizlik oranı yükseldi hikayesini
E, e, eeeee, ee 
Ninni benim dilsiz vatandaşıma niin-niiii

Dandini dandini dastana
Çözümün sadece büyüme oranının artışı olduğu masalı girmiş bostana
2002-2007'de %7'lik büyümeye rağmen %10 işsizlik gerçeğini kovsana
Yemesin mesleki teknik eğitimi, yatırım-üretim teşviklerini ve diğerlerini
E, e, eeeee, ee 
Ninni benim rüyalar aleminde yaşayan vatandaşıma niin-niiii

Dandini dandini dastana
Patron oğullar kızlar akrabalar girmiş bostana
'İş vermezseniz PKK'ya katılırım' diyen biçareyi kovsana
Yemesin tünelin ucundaki ışığı tüm parlaklığı ile
E, e, eeeee, ee 
Ninni benim boş vermiş vatandaşıma niin-niiii

İyi uykular, tatlı rüyalar benim aklı yeni doğan bebek kadar çalışan vatandaşım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder