Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

25 Şubat 2012 Cumartesi

Başkomutanın ilk tatbikatı

E herıld yaniiii


Sivil başkomutan Abdullah Gül ilk kez TSK'nın tatbikatına katılmış. Nanoteknoloji ürünü askeri kamuflaj parka giymiş.Ve demiş ki:


"Her şeye hazırlıklı olmak lazım."


Valla ben de olsam kamuflajı giyerdim ve 

böyle söylerdim arkadaş. Düşünsene başımdaki belayı: Bir tehdit altında yaşıyorum. Tehdidin ne zamanını, ne de nereden geleceğini bilmiyorum. Bu tehdidin faillerini de bilemiyorum. Bildiğim tek şey var. O da, civanım delikanlıdan 'EYVALLAH'ı alan herhangi birileri, bana 'görev icabı' 'Suikast amacıyla fiili saldırı' düzenleyebilecek. Böyle bir olaya maruz kalma ihtimalim var yani! Paranoyaya gel!


Bu korkuyla geçmez ömür canım benim. O yüzden diyorum, ben de olsam, ne kadar kamuflaj varsa, geçirirdinm sırtıma :)))


* * *



Abilerim, ablalarım. Yazımı, sivil başkomutan Abdullah Gül'ün ''Türkiye'de isteyen istediğini yazar.'' ve civanım delikanlının ''Şiir okuduğum için mahkum olmuş bir başbakan olarak, kimsenin fikirlerinden dolayı hapis yatmasına razı olmam.'' özlü sözleriyle bitirir, cahiliye dönemim hala devam ettiği için bin kez özür dilerim. 
Çok pişmanım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder