Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

13 Eylül 2011 Salı

İyi derecede İngilizce bilen eleman aranıyor

Bir gizemi daha çözmüş bulunuyorum a dostlar.

''İngilizce'de CHP'nin adı popülist partidir.''

Haberi okurken çay içiyordum. Büyük hata! Daha önce kaç kez aynı hataya düştüm ama akıllanmamışım anlaşılan. Bundan sonra akepelilerin söylediklerini okurken 

hiçbir şey içme-yeme, ki burnundan fışkırmasın ve de gülmekten boğulma tehlikesi geçirme!


Hani gazetelerde 

  • Türk halkı borç içinde yüzüyor, iş yerleri kapanıyor, geleceğinden ümitsiz, açlık sınırındakilerle yoksul sayısı her gün artıyor ama MUTLU 

şeklinde özetleyebileceğim TÜİK istatistikleri yayınlanıyor ya... Hep düşünmüşümdür nasıl mutlu olabildiklerini... 


Bir dönem Milli Eğitim Bakanlığı'nı otomatik pilota bağladığını ilan eden Hüseyin Çelik'in bu sözlerinin bende yarattığı etkiyle birden kafama dank etti. Demek ki vatandaş da her gün bu ve benzer söylemlerle gülüyor, eğleniyor ve sonuçta kendisini mutlu hissediyor! 


*

Bu arada, yeni Milli Eğitim Bakanı hani intihal yani bilimsel aşırma yaptığı mahkemece 2008'de onanmış olan Ömer Dinçer de kimseye İngilizce öğretemediklerini söyledi geçenlerde. 


Gugılda kısa bir araştırma yapınca bir de ne göreyim. 'İngilizce'de CHP'nin adı popülist partidir.' cümlesiyle 'iyi derecede İngilizce' bildiğini kanıtlayan Hüseyin Çelik, 2004'de Milli Eğitim Bakanı'yken 

''Herkese İngilizce dersi veriyoruz ama kimseye İngilizce öğretemiyoruz.''

diyerek aynı şeyden 7 yıl önce yakınmamış mı!


Vay vay vay... Başarısızlığın itirafına bak  ;-)


*


Ben yine vatandaşlık görevimi yapayım. İngilizce öğretemedikleri papağanlardansanız, aman diyem, öyle olur olmaz her yerde ''İngilizce'de  CHP'nin adı popülist parti'' falan diyerek, İngilizce bilenleri kendinize güldürmeyin... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder