Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

27 Ocak 2011 Perşembe

Balerinin Oscar'la dansı

Aşkım geçen hafta elinde bir sürprizle geldi eve. 

Bir paket. Daha doğrusu küçük bir kutu. Nedir, diye sorsam da, yemekten sonraya kadar sabret, dedi. Tahmin ettiğiniz gibi, benim için mümkün olan en son hızda sofrayı hazırladım. Aşkım daha ızgaranın başında. Benim de gözüm pakette. Yemeğimizi yedik. Sofra toplandı. Bende heyecan dorukta! Tam salona doğru ilerlerken, aşkım muzip bir ifadeyle ''Kahve içer misin?'' diye sorunca, patladım artık, ''Yaaa!'' diye. Güldü tabii, ve kutuyu koltuğa bıraktı, 'Sen içkileri hazırla, ben rahat bişeyler giyinip geliyorum'u durumumuza uyarlayıp, kahve yapmaya gitti.

'Yaşa, varol!' tezahüratlarıyla karşıladım kocamı. Çok istiyordum seyretmeyi, o da almış getirmiş. Hazır mısınız okumaya? ''Siyah Kuğu'' başlıyooor!
http://guvenilirblog.blogspot.com/2011/01/siyah-kugu-black-swan.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder