Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

20 Eylül 2012 Perşembe

Bizim teröristimiz akıllıdır

Yalnızca son bir haftanın bilançosu:

29 asker-polis yani güvenlik görevlisi teröristlere meze oldu! Evet, doğru okudun; hiiiç kızma, söylenme. Bu, sadece bir durum tespiti.

Teröristler dingonun ahırında dolaşır giibi, elini kolunu sallayarak dolaşıyorlar mı?
Dolaşıyorlar.
Memleketi mayın tarlasına çevirdiler mi, Güneydoğu yollarının fatihi oldular mı?
Çevirdiler, oldular.
Yöntemlerini, silahlarını rahatça, sıklıkla değiştiriyorlar mı?
Değiştiriyorlar; bu kez Bülent Arınç'ın ifade ettiği gibi
"AKILLICA"(!) davranarak roketatarlarla saldırmayı tercih ettiler. (Düşünsene, T.C.'nin bir bakanı teröristlerin saldırı seçimini 'AKILLICA' bulduğunu ayan beyan söyleyebiliyor!!! E, oldu olacak bi tebrik kartı da gönder bari: Saldırıda roketatarı tercih edip, bizim mehmetçikleri meze yaptığınız için tebrikler, diye!!! Çüş mü desem, oha mı??? Terbiyem el vermez, en iyisi kendi sözlerini, kendisine karşı kullanmak: Çocuk söylese ağzına biber sürülür.) 
Herhangi bir şekilde, herhangi birisi tarafından durduruldular mı?
Durdurulamadılar.
'Önlem aldık/alıyoruz' açıklamalarından sonra memleket 'terörist free' oldu mu?
Olmadı.
'Teröristle görüştüğümüzü kanıtlamayan şerefsizdir' dediler mi?
Dediler.
Görüştüklerini kendileri beyan ettiler mi?
Ettiler.
Sadece bu hafta için konuşuyorum: Her Allahın günü 3'er 5'şer şehit haberi yer aldı mı (gerçekleri yazan) gazetelerde?
Aldı.
O şehitler gerçekten öldü mü?
Öldü.
Kimse kılını kıpırdattı mı?
Kıpırdatmadı demek haksızlık olur; taziye mesajları yayınladılar, ikili-üçlü-beşli-yedili falan güvenlik toplantıları yaptılar.

İşte bu yüzden...
'Meze oldular' diyorum. Sen ne derdin ki?

* * *

Eğer, şehit cenazesinde tepkisini ortaya koyan vatandaşa,

"Şov yapma" diyorsan....

Şehidinin ardından ağlayarak, üzülerek, asıl sen şov yapma o zaman!

Ben, kendimi senin yerine koyuyorum; evladının, kardeşinin, eşinin, babanın cenazesine sen ağlıyorsun diye de ağlıyorum, senin için de üzülüyorum, sinirleniyorum, kızıyorum. "Şov yapma" demenden anlıyorum ki, senin için şehidinin ölüsü, dirisi pek fark etmiyor. Sana bir haberim var arkadaşım: Bana, hiiç fark etmiyor!!!

Sana değil, şehidin için, vatan için dökerim göz yaşlarımı, olur biter.

* * *

Şu sorunun yanıtını verecek olan kişiyi '40 puanla şampiyon' ilan edeceğim (Barış Manço'nun cennette kulakları çınlasın):


Neden her terör saldırısının akabinde Amerikan başkanıyla telefonlaşılır? 

Obama (şimdiki Amerikan başkanı), Türkiye için kimdir ki?

* * *

Yoksa, sorunlarımızın çözüm adreslerini de mi özelleştirdik? 

Terör için lütfen Amerika'yı,
Suriyeli mülteciler için BM'i,
Tampon bölge kurmak için NATO'yu çeviriniz.
Operatör için lütfen bekleyiniz, okyanus ötesine bağlanacaksınız.

* * *

21 Temmuz 2011'deki yazımdan bir bölüm:

Tarih Mayıs 2011, yani seçimlerden yaklaşık 1 ay öncesi. Cemil Çiçek, Sözcü Gazetesi'ne diyor ki:
"Güneydoğu'da PKK terör örgütünün istediği her şeyi verseniz dahi terörün biteceğine inanmıyorum."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder