Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

16 Haziran 2016 Perşembe

Sırt dönme ve geleneklerimiz

Maarifçi İ. Yılmaz, İEL öğrencilerinin müdür konuşurken sırtlarını dönmesini "demokratik" bulmamış ve "geleneğimizde ve değerlerimizde yok" diyerek eleştirmiş. Yetmemiş öğrencilere bunlara (demokrasiye, gelenek ve değerlerimize) uyan 1-2 de örnekvermiş; eee adı üstünde maarif bu, boru diil.

Bu kısacık haberi okuduğum anda
, şimdi bu çocuklar genç ya anlamazlar öyle 1-2 örnekten, dedim. Maarifimize bir amme hizmeti benden olsun hesabıyla, akepenin demokratik, gelenek ve değerlerimize uyan örneklerini aklıma ilk gelenlerden sıraladım:

(Gezi'deki ölümler için) Emri ben verdim.
Türkiye bağırsaklarını temizliyor.
Görüntüler elimizde, cumaya göstericem.
(Pekaka ile) Görüşen şerefsizdir / Evet biz görüşüyoruz.
Ananı al da git.
Artistlik yapma lan.
Kimsesizlerin kimiyiz biz.
Sesini özlemişim / Obama tam bir hayal kırıklığı.
Ülkeyi ayakta tutacak olanlar okumamış, hatta ilkokul bile okumamış, cahil halktır. Üniversite ve sonrası çok vahim, çünkü zihinleri çok bulanık.
Müslüman soykırım yapmaz.
Bitaraf olan bertaraf olur.
Komşunuzu ihbar edin.
İki ayyaşın yaptığı yasa.
Afedersin Ermeni dediler.
Kendimin ne olduğunu bilmiyorum / Tek millet, tek bayrak...
90 yıllık reklam arası.
Sayın Apo.
(Sayın Apo için) Dindar biriydi.
Muhterem büyüğümüz Hoca efendi / Haşhaşi. Fetö silahlı terör örgütü.
Başkanlık modeline tam geçmedikçe tam istikrar olmaz. (İstikrar=Akepenin 14 senedir sağladığını iddia ettiği ve seçim afişlerinde kullandığı kelime.) 
14 yaşında, polis tarafından öldürülen bir çocuk terörist ilan edilir ve defnedilirken miting alanındaki kalabalık tarafından anne-babası yuhalatılır.
Bu davanın savcısı benim.
ÖSYeMe Başkanı Ali Demir'i yedirmem.
Bundan sonra gelecek başbakanın profili daha düşük olacak.
(Danıştay'a) Efendi efendi senin o konuda yetkin yok ulemaya soracaksın.
Hem laik hem müslüman olunmaz. İkisi bir arada olunca ters mıknatıslanma yapar. 
Çarşı'yı terör örgütü olduğu için yargılamak.
17-25 Aralık, paralel yapı vb adlar altında savcı, polis, asker vb sürülmesi.
%50'yi evde zor tutuyorum.
(Zekeriya Öz için) En kahraman savcı / İşbirlikçi siyonist.
Bize parayı Allah gönderiyor.
Müslümanlığın 6 olan şartının, civanım delikanlıya oy vermek ile 7'ye çıkartılması.
Polisin envanterinde gaz bombası atan teçhizat bulunmuyor.
Önüne yatarım.
Bir kezden bir şey olmaz.
Ne aldatan olduk, ne aldatılan olduk /(Feto, pekaka, Esad, Obama, İsrail, Suudi kralı tarafından) Aldatıldık.
Parası olan askerlik yapmayacak, yok öyle / Paralı askerlikle ilgili yasayı inşallah çıkarmış olacağız.
One minute / Tabi benim burada tavrım moderatöre olmuştur.
NATO'nun Libya'da ne işi var? / NATO Libya'nın Libyalılara ait olduğunun tespiti için oradadır.
Öz babanın kızına şehvet duyması haram değil.
Anayasayı takmıyorum.
Bu anayasayı tanımıyoruz.

İster kabul edin ister etmeyin, Türkiye'nin yönetim sistemi fiilen değişmiştir.
Dört yıllık daha kısa sürmesi benim tercihim değildir. (İstifa eden başbakan Davutoğlu)
TDK'dan 'darbe'nin anlamı: "Bir ülkede baskı kurarak, zor kullanarak veya demokratik yollardan yararlanarak hükümeti istifa ettirmek veya rejimi değiştirecek biçimde yönetimi devirme işi.

Ay hadi yetsin...

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder