Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

19 Ekim 2015 Pazartesi

"Sen, ben yok, Türkiye var, Ak parti..."

Akepenin en son TV reklamını izledin mi? Hani, özet olarak 'terör 0, akepe 1', 'akepe IN, terör OUT' imajı yaratmaya çalışan zavallı çabayı?

Neden zavallı diyorum?

Çünkü: 

Adama sormazlar mı,
"İyi diyorsun hoş diyorsun da, 'sen ben' veya 'mezhep' kavgasını siyasete ve daha önemlisi vatandaşın günlük hayatına ilk kez sokup, kaşıya kaşıya kaşıya kanatan kim?"

"Bitaraf olan bertaraf olur!"
"En iyi biz biliriz biiiz!"
"(CHP'ye) Bunların bi dikili ağacı ağacı yok!"
"Komşunuzu ihbar edin!"
"Neyi ördün? Hiçbir şey ördüğün falan yok. Demirağlarla Türkiye'yi biz örüyoruz."
"(Eleştiren muhaliflerine) Şerefsizler, vatanhainleri!"
"(Süleyman Demirel'e) Otur oturduğun yerde!"
"Her önüne gelen şehit derneği kuramaz."
"İki ayyaşın yaptığı yasa."
"Afedersin Ermeni dediler."
"Ben Aleviliği Ali'yi sevenler olarak biliyorum."
"Cemevleri ibadethane değildir!"
"Kendimin ne olduğunu bilmiyorum ama elhamdulillah müslümanım."
"Sünni kardeşlerimin sorunları var."
"Öldürülen teröristlerin büyük bölümünün sünnetsiz olduğu görülecektir."

İlk aklıma gelenler bunlar. 14 yılı bi tarasan var ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder