Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

17 Eylül 2015 Perşembe

Yönetimin fiili olarak değişmesi derken...

Yönetimin fiili olarak değişmesi derken kastedilen cumhurbaşkanlarının halk tarafından seçiliyor olması mı?

Bunun sonucunda aristokrasi mi oldu yönetim şeklimiz? Ya da teokrasi mi, hani dini otoritenin siyasi otorite yerine devlet idaresini elinde tuttuğu? Aslında mantıklı olabilirdi ama, başta bi tane imam var diye
hukukçusundan tut mimarına, siyaset bilimcisinden halkla ilişkilercisine, ziraatçisinden madencisine vs.'yi adamdan saymayalım mı? Biiiiiz, onlarrr mıyız ki, değil mi ama :))) Şaka bir yana, totalitarizme bir göz atın.

Yönetim şeklinin değişmesi için, üstelik bu yeni yönetim şeklinin adı da söylenmiyorsa,  cumhurbaşkanının halk tarafından seçilmesi gibi bir gerekçe olamaz. Benim düşüncem değil, anayasamız ve devletler hukuku, hukuk devleti kuralları bunu söylüyor. 

Şöyle izah edeyim: Bir sabah kalkıp uçağa atladığımız gibi bırak herhangi bir ülkeyi ya da bir mahalleyi, Antalya'da bi apartmana gidip "Beni seçin ki apartmanınızın yönetim sistemi fiilen değişmiş olsun; bundan böyle apartmanınızın başkanı ben olayım." diyerek niyetinizi beyan edince başınıza neler gelir, bi düşünün.

Eğer kastedilen bu değilse, nedir abi? Ne oldu da, ister beğenelim ister beğenmeyelim yönetim fiili olarak değişti, hı? Anayasal düzenimiz mi değişti? Kim değiştirdi? 

Anayasal düzen değişikliği demişken, terör örgütlerinden bahsetmemek olmaz.

Biliyorsun, terör örgütlerinin hedefleri, mevcut anayasal düzeni yıkmak / değiştirmektir. Günümüzün en moda terör örgütleri, feto terör örgütü, paralel terör örgüt, her olaya yakıştırılan dhkpc'dir. Tabi bir de pekaka var: Amacı, Türkiye sınırları dahilinde kalan bölgelerde Kürdistan devleti kurmak olan pekaka, akepe hükümetleri tarafından sivil toplum örgütü ilan edilmişti, terörist başı + bölücü sayın apo ile birlikte 'yeni anayasa' falan yapıyorlardı ya hani, aaa bir de baktık, bugünlerde yeniden terör örgütü oluvermiş... Ama, sayın apo'nun son durumunu bilmiyorum bak, terörist mi Nelson Mandela mı, henüz açıklamadılar... Ergenekonuydu, balyozuydu, tsk'ydı bunlar şimdilik terör örgütleri listesinden çıkarıldı da, tsk terör örgütü sayılırken başındaki örgüt lideri gnl. krm.bşk. İlker Başbuğ'un da son durumunu bilmiyorum!..

Geliyoruz zurnanın zırt dediği yere:


"Bu anayasayı tanımıyoruz." (Efkan Ala) 

"İster kabul edin, ister etmeyin, Türkiye'nin yönetim sistemi fiilen değişmiştir." (R.T.Erdoğan)

Anayasal düzeni değiştirmek isteyenler kim, kimin amacı ne, öyle değil mi ama?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder