Yarattığın dünyadan ibaretsin, ne bir eksik ne bir fazla.

22 Nisan 2013 Pazartesi

'Tam bir basiretsizlik örneği'

Ne zaman 'tamam artık, politika yazmayacağım' diye düşünsem, mutlaka bir şeyler beni yeniden yazmaya itiveriyor.

Yaklaşık 1 aydan beridir -bugün de dahil- artık politika yazmamayı düşünüyordum. Ta ki arşiv temizliği yaparken aşağıda okuyacağınız satırları görüp, gülmekten patlayıncaya kadar :)) Ha, okuduktan sonra 'nesi komik bunların?' diye düşünebilirsiniz, ama ben komik bulduğum için güldüğümü söylemiyorum ki.
"Terörün, Türkiye Büyük Millet Meclisi içinde, hem de
ana muhalefet partisi nezdinde Türkiye'de siyaseti şekillendirmesine asla izin vermeyeceğiz. (Muhalefetin 'terör örgütüne nasıl destek olurum?' gayreti içerisinde olduğunu ifade ederek) Ana muhalefet partisi CHP'nin, 14 Ağustos'ta Meclis'i olağanüstü toplama girişimi tam bir basiretsizlik örneği olduğu kadar aynı zamanda teröre teslimiyettir. Hiçbir konuda hiçbir politikası olmayan CHP, anlık tepkiler vererek  terörün ekmeğine yağ sürmektedir."
Bu sözler civanım delikanlıya ait. CHP'nin meclisi acil toplanmaya çağırmasının nedenini, eğitimi otomatik pilota bağladığını iddia eden eski eğitim bakanlarından Hüseyin Çelik'in sözleriyle hatırlatmaya çalışayım:

"Birkaç Mehmet şehit oldu diye meclis toplanmaz."

Anlayacağınız, pekaka her zamanki gibi elini kolunu sallaya sallaya gelmiş, bizim fidan gibi Mehmetçiklerimizin kanını emmiş. Tarihler 2012'nin ağustosunu gösteriyor.

Aradan çok değil 5 ay bile geçmeden, bilin bakalım kim, o gün bahsedilen terörün bir numarası olan bölücübaşı/terörist/katil Apo, pardon 'İmralı' ile, ('siyaseti' geçtim) Türkiye'yi, devleti ve rejimi yeniden şekillendirmek için kol kola 'kutlu yürüyüş' yapıyor? Aaa, bak şimdi aklıma geldi, hani bi genç vardı, civanım delikanlının seçim meydanlarında 'CHP, BDP, MHP ruh üçüzü oldular' sözü  üzerine, blogunda 'Erdoğan Öcalan'la ruh ikizi oldu' demişti de, bağımsız(!) yargımız cezasını kesivermişti; kulakları çınlasın...

Verdiğimiz şehitleri ve alınacak önlemleri konuşmak için TBMM'ni yaz tatilinde toplantıya çağırmak basiretsizlik, terörün ekmeğine yağ sürmek, terör örgütüne yardım etmek ise, şu 'süreç'te yaşananlar ne oluyor, adını koyan bana da haber etsin bi zahmet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder